ЦКС Новини 09 жовтня 2023
9 жовтня 2023

Сервіс з відмови від паперових рахунків-повідомлень став ще зручнішим

Новость

     Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) продовжує удосконалювати для споживачів технічні можливості сервісу відмови від паперового рахунку-повідомлення, щоб споживачам було користуватися ним ще зручніше.

     Наразі оптимізовано процес в частині отримання електронних копій паперових рахунків-повідомлень в особистому кабінеті споживача.

Що це означає?

     Якщо раніше для формування електронного рахунку в особистому кабінеті споживача під час відмови від паперового рахунку-повідомлення потребувався додатковий час, то наразі сервіс працює в режимі онлайн.

     Як тільки споживач в особистому кабінеті обирає опцію відмови від паперового рахунку-повідомлення, в особистому кабінеті миттєво з’являється можливість завантажити його електронну версію (малюнок 1).

     Для цього достатньо:

  • натиснути кнопку «завантажити рахунок» на сторінці онлайн рахунку;
  • підтвердити завантаження, вказавши місце для зберігання на вашому пристрої;

     Звертаємо вашу увагу, що електронна копія актуального паперового рахунку-повідомлення доступна до завантаження після закриття розрахункового періоду – після 10го числа кожного місяця.

     Зауважимо, що відмова від паперового рахунку-повідомлення є особистим рішенням споживача. Киянам, які не надали згоди на перехід на електронні версії, паперові рахунки-повідомлення і надалі будуть надходити до поштових скриньок.

     У разі випадкової відмови від паперового рахунку-повідомлення, споживач завжди зможе відновити послугу його доставки, як і раніше, у поштову скриньку.

     Варто звернути увагу, на сайті ЦКС споживач завжди може дистанційно замовити дублікат рахунку-повідомлення, що має вигляд паперового, і в разі необхідності – роздрукувати.

     Зазначаємо, що в особистому кабінеті можна завантажити також і макет зворотної сторони паперового рахунку-повідомлення, щоб завжди бути в курсі актуальної інформації від виконавців житлово-комунальних послуг (малюнок 2).