Щомісячно до контакт-центру Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (КК «ЦКС») звертаються понад 17 тисяч споживачів
Відділ дистанційного обслуговування споживачів КК «ЦКС» щомісяця обслуговує понад 17 тисяч киян, які звертаються з питань нарахувань та житлово-комунальних послуг.
За словам керівника відділу Анни Пензеник, контакт-центр КК «ЦКС» - це експерт у сфері житлово-комунальних послуг, але за номером телефону.
Для тих мешканців Києва, які не можуть прийти в одну з 75 точок сервісних районних центрів, працює контакт-центр. Сюди можна зателефонувати та надіслати листа на електронну адресу.
За номером телефону (044)-247-40-40 нададуть відповіді щодо низки питань, пов'язаних з комунальними послугами.
Звернувшись за вказаним номером телефону кияни отримають роз'ясненя щодо діючих тарифів та порядок їх нарахувань, отримання пільги та субсидії, проведення нарахувань при наявності будинкових лічильників.
Також оператори контакт-центру проконсультують щодо внесення змін до реквізитів особового рахунку та по укладанню договорів з виконавцями послуг.
Крім цього, мешканці Києва дізнаються, як врегулювати заборгованість за житлово-комунальні послуги та отримають пояснення щодо укладання договору розстрочки.
«Плюс ми приймаємо показники квартирних лічильників холодного водопостачання, а також відповідаємо на питання споживачів, які надходять через сайт у розділі «Питання фахівцю» за посиланням https://cks.com.ua/feedback/ - зазначила Анна Пензеник.