16 травня 2016
Рейтингова оцінка контролю якості надання послуг районними сервісними центрами за квітень 2016 року
Згідно рейтингових показників Оболонський район зайняв лідируючу позицію у рейтингу.
Показниками рейтингового оцінювання для співробітників Концерну визначено наступне:
- кількість договорів реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги, укладених у звітному місяці (на першому місці Деснянський район);
- кількість договорів про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій укладених у звітному місяці (на першому місці Оболонський район);
- розмір заборгованості за житлово-комунальні послуги в розрізі району, який обслуговує сервісний центр на 1 число місяця наступного за звітним (перше місце посідає Святошинський район);
За результатами оцінювання визначено рейтинг Центрів комунального сервісу по районам:
- 1.Оболонський район;
- 2.Подільський район;
- 3.Голосіївський район;
- 4.Шевченківський район;
- 5.Деснянський район;
- 6.Святошинський район;
- 7.Дарницький район;
Нагадаємо, що з метою підвищення стандартів якості надання послуг співробітниками комунального концерну «Центр комунального сервісу» мешканцям будинків, що відносяться до сфери управління територіальної громади м. Києва та оцінювання ефективності загальної роботи районних сервісних центрів Концерну впроваджено щомісяця проводити оцінювання контролю якості надання послуг.