Протягом травня комунальний концерн «Центр комунального сервісу» прийняв 1548 споживачів
Протягом травня комунальний концерн «Центр комунального сервісу» прийняв 1548 споживачів
Наприкінці квітня, в усіх районах Києва, відновили прийом споживачів сервісні центри комунального концерну «Центр комунального сервісу» за попереднім записом. Таким чином, протягом травня, поточного року, нашими фахівцями сервісних центрів ЦКС було прийнято 1548 мешканців Києва та врегулювано питання щодо нарахувань заборгованості за житлово-комунальні послуги безпосередньо під час прийому у відділеннях.
Зокрема, серед загальної кількості звернень опрацьовано:
• 325 заяв на укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг та реструктуризації заборгованості;
• 103 видано довідок, у т.ч. дублікатів рахунків-повідомлень та завірених копій документів;
• 1120 проведено звіряння щодо нарахування та оплат, прийнято первинних документів щодо заміни та повірки лічильників, здійснено актуалізацію та перерахунок за фактичними показаннями лічильників.
Зауважимо, що найбезпечніше вирішувати питання під час воєнного стану дистанційно, через діючі канали обслуговування (телефон, скриньки для прийму звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці).
Нагадаємо, з 18 квітня за попереднім записом та визначеним переліком питань, ми відновили прийом споживачів у двох сервісних центрах Дніпровського та Шевченківського районах, а з 2 травня, сервісні центри «Центру комунального сервісу» повністю відновили прийом споживачів за попереднім записом.