ЦКС Новини 08 грудня 2023
8 грудня 2023

Попередній запис до електронної черги на прийом до фахівця районного сервісного центру економить особистий час і не змусить стояти в черзі

Новость

     Шановні споживачі!

     Районні сервісні центри ЦКС працюють у звичному режимі та приймають споживачів з питань нарахувань за житлово-комунальні послуги у форматі «живої черги» та за попереднім записом. 

     На особистому прийомі у фахівців можна вирішити питання, пов’язані з актуалізацією інформації про власника особового рахунку, укласти договори про надання житлово-комунальних послуг, зробити звірку нарахувань та оплат за певний проміжок часу, надати документи щодо повірки / заміни вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників), тощо.

     Записатися в електронну чергу до фахівця сервісного центру і зекономити особистий час та не стояти в черзі, можна за попереднім записом на сайті ЦКС за посиланням: https://cks.com.ua/equery  або за номером телефону (044)247-40-40.

     Щоб записатися на сайті, достатньо виконати декілька простих кроків:

крок 1: у розділі "Споживачам" обрати «Електронна черга»;
крок 2: заповнити необхідні «поля», вказавши прізвище, ім’я, по батькові, контактний телефон та електронну адресу (після реєстрації на неї надійде лист з підтвердженням часу візиту та переліком необхідних документів);
крок 3: обрати напрямок питання та сервісний центр, куди зручно звернутися незалежно від адреси проживання (перелік центрів: https://cks.com.ua/service-centers/);
крок 4: у розділі «суть питання» за необхідністю вказати деталі питання;
крок 5: забронювати зручні для себе дату та час візиту, після проходження верифікації, натиснути "Відправити".

     Прийти до сервісного центру у визначений день бажано не пізніше ніж за 10 хвилин до запланованого часу прийому та обов’язково мати при собі весь перелік документів, що вказаний в електронному листі, який надійде на електронну пошту споживача після реєстрації. Також у сервісному центрі споживачі можуть надавати документи за допомогою мобільного застосунку «Дія».

     Звертаємо увагу, що під час оголошення сигналу «Повітряна тривога» сервісні центри призупиняють особистий прийом споживачів! Інформацію щодо найближчого до сервісного центру укриття можна переглянути на дошках оголошень або уточнити у консультанта. Після відміни повітряної тривоги особистий прийом буде поновлено або споживачу буде запропоновано інший зручний час візиту.

     Дякуємо, що обираєте наші сервіси!