Понад 30 тисяч киян скористалися послугою попереднього запису до «Центру комунального сервісу» для вирішення житлово-комунальних питань
Понад 30 тисяч мешканців Києва скористалися попереднім записом до фахівця комунального концерну «Центр комунального сервісу». Сервіс працює з липня цього року і набирає популярності, адже економить час відвідувачам, які не стоять в черзі і приходять на конкретний час. У Концерні прийняли рішення збільшити потужність сервісу удвічі. Про це заявив генеральний директор Концерну Андрій Щербина.
Через онлайн-сервіс «електронна черга» можна дистанційно записатися на прийом до фахівців сервісних центрів, щоб вирішити питання укладення договорів, звіряння нарахування, актуалізації даних щодо кількості зареєстрованих осіб та отримання консультацій з питань житлово-комунального господарства. Нагадаємо, Центр комунального сервісу працює за принципом «єдиного вікна».
«Враховуючи збільшення охочих скористатися цим сервісом, ми прийняли рішення про посилення його «пропускної спроможності» удвічі. Вже до кінця жовтня наш IT-департамент планує завершити роботи і удосконалити систему» - анонсував Андрій Щербина.
Він наголосив, що для вирішення багатьох питань сьогодні не потрібно приходити безпосередньо до сервісних центрів, достатньо залишити звернення в онлайн-режимі. Для владнання питань нарахувань, укладання договорів та опломбування лічильників працює сервіс «Дистанційне обслуговування».
Для миттєвої сплати усіх спожитих комунальних послуг за електронним рахунком, споживачі користуються особистим кабінетом ЦКС. Споживачі мають можливість розраховуються без комісії «карткою киянина» та передати показання для нарахувань у наступному місяці, не виходячи з дому.