Понад 250 працівників комунального концерну «Центр комунального сервісу» продовжують консультувати у дистанційному режимі
Понад 250 працівників комунального концерну «Центр комунального сервісу» продовжують у дистанційному режимі консультувати мешканців столиці з більш як 40 видів житлово-комунальних питань.
Серед них варіанти оплати послуг, завіряння нарахувань та їхні коригування, передача показників лічильників тощо.
На сьогодні, зокрема, доступні наступні сервіси:
• особистий кабінет на сайті ЦКС для оплати в онлайн-режимі та передачі показань вузлів розподільного обліку теплової енергії, постачання гарячої води і централізованого водопостачання (лічильників)
• електронний рахунок для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку;
• месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
• зворотний зв’язок на сайті ЦКС для оперативних консультацій;
• розділ «Дистанційне обслуговування» для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення;
• (044) 247-40-40– сall-центр – для консультацій та передачі показань лічильників;
• стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників (номери у таблиці нижче);
• Skype-зв’язок– для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
• 0 800 404 407– безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників з мобільного;
• розділ «Додатковий сервіс»– для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників.