ЦКС Новини 02 травня 2019
2 травня 2019

Перелік послуг, що надаються Сервісними центрами у період нарахувань

Шановні споживачі!

     Інформуємо вас, що нарахування за спожиті житлово-комунальні послуги у попередньому місяці проводяться з 1-го по 5-те число поточного місяця. У цей період технічна можливість внесення коригувань до баз даних постачальників послуг є обмеженою.

     Попри обмежені технічні можливості протягом періоду нарахувань, у Сервісних центрах ЦКС можна: 

  1. Здійснити звіряння взаєморозрахунків (за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, вивезення побутових відходів, централізованого опалення та гарячого водопостачання);
  2. Замовити опломбування та розпломбування квартирних лічильників гарячої води, опалення;
  3. Проконсультуватися щодо можливих шляхів вирішення накопиченої заборгованості за житлово-комунальні послуги;
  4. Залишити заяву та пакет документів для укладання договору про надання розстрочки по сплаті заборгованості (за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, вивезення побутових відходів, централізованого опалення та гарячого водопостачання);
  5. Замовити обслуговування лічильників (встановлення, заміна та повірка);
  6. Залишити заяву про врахування пільги при оплаті за спожиті комунальні послуги;
  7. Залишити заяву про зняття нарахування за послугу з вивезення побутових відходів у зв’язку із тимчасовим не проживанням;
  8. Залишити заяву на розгляд робочої документації із встановлення квартирного засобу обліку теплової енергії та прийняття на абонентський облік квартирних лічильників;
  9. Залишити заяву про повернення, розшук або перезарахування сплачених коштів;
  10. Залишити заяву на закриття/відкриття особового рахунку;
  11. Залишити заяву про зміну кількості зареєстрованих.

       

    Попередньо проконсультуватися щодо переліку необхідних додатків для формування заяв можна за телефоном контакт-центру ЦКС (044) 247-40-40 або за допомогою зворотного зв’язку - https://cks.com.ua/feedback.