Паперовий чи електронний: який рахунок за спожиті житлово-комунальні послуги обрати?
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) пропонує споживачам обирати для себе електронний формат рахунку-повідомлення. Фахівці ЦКС констатують, що все більше споживачів віддають перевагу електронним рахункам, відмовляючись від використання паперових версій.
Обравши електронний рахунок, споживач має можливість:
- отримати електронний рахунок раніше за паперовий;
- відразу сплатити його самостійно в Особистому кабінеті, не очікуючи на доставку паперового рахунку-повідомлення до поштової скриньки;
- зберігати рахунки на комп’ютері чи в телефоні, щоб завжди мати до них доступ, навіть у разі відсутності інтернету;
- обрати зручну електронну платіжну систему для оплати рахунку (у тому числі на сайті ЦКС без комісії з карткою киянина);
- роздруковувати самостійно рахунок у разі необхідності.
Щоб завантажити електронний рахунок в Особистому кабінеті, достатньо натиснути на кнопку «Завантажити рахунок» (функція доступна одразу після підтвердження відмови від паперового рахунка-повідомлення). Крім того, на сайті ЦКС в розділі «Дистанційне обслуговування» завжди доступна послуга «Замовити дублікат».
Важливе роз’яснення! Електронний рахунок для оплати житлово-комунальних послуг має таку ж юридичну силу, як і паперовий рахунок-повідомлення, адже електронний формат – це ідентична версія паперового рахунку-повідомлення. Електронний рахунок містить таку ж саму інформацію, зокрема про обсяг споживання, нарахування, перерахунок, відомості про оплату та суму до сплати в розрізі послуг, тарифи, вартість та інформацію про вузли розподільного обліку води і тепла (квартирні лічильники), як і паперовий рахунок-повідомлення.
Інструкція з відмови від паперового рахунка-повідомлення за посиланням: http://surl.li/ogsjk .
Обираючи електронні рахунки, споживачі не лише дбають про довкілля, економлять папір та бережуть дерева, але допомагають, у цей непростий час, всім службам, відповідальним за формування та своєчасну доставку рахунків до споживачів.
Дякуємо, що обираєте наші сервіси!
P.S. Якщо споживач відмовився від паперового рахунка-повідомлення, він завжди може відновити послугу його доставки, як і раніше, до поштової скриньки. Для цього достатньо звернутися із заявою дистанційно або особисто в сервісний центр та надати документи, що підтверджують особу та право володіння/користування житловим приміщенням.