Оновлено електронні рахунки за спожиті житлово-комунальні послуги у червні
В особистому кабінеті споживача вже оновилися електронні рахунки за житлово-комунальні послуги, спожиті у червні.
Звертаємо увагу споживачів!
Із 10-го липня поточного року в особистому кабінеті споживача кияни можуть відмовитись від паперових рахунків-повідомлень для оплати житлово-комунальних послуг та користуватись тільки електронними версіями. Також зробити це можна в розділі "налаштування повідомлень" - https://komunalka.ua/cabinet/settings/notifications/.
Щоб не витрачати час на черги в банківських установах, швидко оплатити спожиті комунальні послуги можна не виходячи з дому, через особистий кабінет споживача: https://komunalka.ua/cabinet/objects/ чи скористатися QR-кодом, що надруковано на кожному паперовому рахунку-повідомленні.
Для оплати через особистий кабінет необхідно виконати 3 прості кроки:
- створити обліковий запис, додати прізвище, ім’я та електронну адресу;
- додати об’єкт (квартиру або кілька – для допомоги при оплаті близьким родичам);
- обрати зручний спосіб оплати і розрахуватись.
Щоб оплатити за допомогою QR-коду потрібно:
- зісканувати код із рахунку та перейти за посиланням;
- ввести номер телефону та електронну адресу;
- натиснути «Сплатити».
Сплатити за послуги без комісії можна за допомогою картки киянина: (https://kyivcity.gov.ua/news/u_stolitsi_za_dopomogoyu_kartki_kiyanina_mozhna_oplatiti_zhitlovo-komunalni_poslugi_bez_komisi/).
Квитанції про оплату після онлайн-розрахунку надходять на електронну пошту та зберігаються в особистому кабінеті.
Також сплатити за послуги можна онлайн через мобільні застосунки, каси банківських установ тощо.
У разі потреби додаткових консультацій, для вас завжди працюють наші дистанційні канали обслуговування, перелік за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
Дякуємо всім, що попри воєнний стан і непросту соціально-економічну ситуацію ви продовжуєте регулярно або по змозі оплачувати комунальні послуги, навіть знаходячись за межами міста.