Огляд роботи зі споживачами за квітень 2016 року
До Комунального концерну «Центр комунального сервісу» за квітень 2016 року надійшло 128 949звернень від мешканців міста, з них:
- 124 344 у точки прийому споживачів районних сервісних центрів. Найбільш активними кияни були у Святошинському районі (20 566 споживачів прийнято бухгалтерами та діловодами), у Дніпровському районі (19 900 споживачів прийнято діловодами та бухгалтерами), у Подільському районі (19 701 споживача прийнято діловодами та бухгалтерами);
- 4285 телефонних консультацій надано операторами відділу дистанційного обслуговування;
- 320 письмових звернень;
Найбільш поширенішими питаннями, з якими звертались громадяни були: погашення заборгованості та шляхів її врегулювання
(реструктуризації ), отримання довідки «Про проживання та склад сім’ї» (Форми №3).
Нагадуємо, що надання послуги мешканцям міста у наших точках прийому займе від 5 до 7 хв. Якщо питання потребуватиме додаткового вивчення, спеціаліст Центру приділить Вам більше часу для повного вирішення питання чи надання консультації.
Кожен киянин може звернутися до спеціалістів сервісних центрів та вирішити питання, що відносяться до житлово-комунальної сфери. Адреса та графік роботи точок прийому на нашому сайті.
Ми готові завжди Вам допомогти!