ЦКС Новини 04 квітня 2016
4 квітня 2016

Огляд роботи зі споживачами за березень 2016 року

На сьогодні кияни зможуть обрати для себе найбільш зручний спосіб комунікації з комунальним концерном «Центр комунального сервісу»

Варіант

 

Контакти

Особистий прийом у 
сервісному центрі

Адреси сервісних центрів

Письмове звернення

Адреса для листування: 
03190, м. Київ, 
вул.Кирпоноса, 10/8

Телефонний дзвінок до 
Відділу дистанційного обслуговування

(044) 247-40-40

Електронне звернення

zvernennya@src.kiev.ua

Поставити запитання 
спеціалісту ЦКС на сайті

cks.com.ua

За березень місяць 2016 року до комунального концерну «Центр комунального сервісу» надійшло 124 608 звернень від громадян, з яких:

  • 121 087- звернення на особистий прийом до працівників (діловоди та бухгалтери) точок прийому районних сервісних центрів;
  • 395 - письмові звернення;
  • 3 126 – звернення до відділу дистанційного обслуговування;

Проблеми киян в основному стосувалися погашення заборгованості та шляхів її врегулювання (реструктуризації ), пільг та субсидії, отримання довідки «Про проживання та склад сім’ї» (Форми №3) та інше. Жоден із тих, хто звернувся до комунального концерну «Центр комунального сервісу» не залишився без уваги. Більшість питань вдалося вирішити безпосередньо на прийомі у спеціалістів діловодів та бухгалтерів, у точках прийому громадян районних сервісних центрів. Кваліфіковані працівники мережі сервісних центрів завжди нададуть споживачам якісну інформацію та консультацію з усіх питань житлово-комунального господарства.