Огляд роботи зі споживачами за березень 2016 року
На сьогодні кияни зможуть обрати для себе найбільш зручний спосіб комунікації з комунальним концерном «Центр комунального сервісу»
Варіант |
Контакти |
|
---|---|---|
Особистий прийом у |
|
|
Письмове звернення |
|
Адреса для листування: |
Телефонний дзвінок до |
|
|
Електронне звернення |
|
|
Поставити запитання |
|
За березень місяць 2016 року до комунального концерну «Центр комунального сервісу» надійшло 124 608 звернень від громадян, з яких:
- 121 087- звернення на особистий прийом до працівників (діловоди та бухгалтери) точок прийому районних сервісних центрів;
- 395 - письмові звернення;
- 3 126 – звернення до відділу дистанційного обслуговування;
Проблеми киян в основному стосувалися погашення заборгованості та шляхів її врегулювання (реструктуризації ), пільг та субсидії, отримання довідки «Про проживання та склад сім’ї» (Форми №3) та інше. Жоден із тих, хто звернувся до комунального концерну «Центр комунального сервісу» не залишився без уваги. Більшість питань вдалося вирішити безпосередньо на прийомі у спеціалістів діловодів та бухгалтерів, у точках прийому громадян районних сервісних центрів. Кваліфіковані працівники мережі сервісних центрів завжди нададуть споживачам якісну інформацію та консультацію з усіх питань житлово-комунального господарства.