Обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» у сервісних центрах комунального концерну «Центр комунального сервісу»
Всі сервісні центри комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) вже понад 8 років працюють для киян як єдина міська служба з комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна», та надають послуги в сервісних центрах ЦКС, шляхом проведення особистого прийому споживачів.
У сервісних центрах ЦКС споживач має змогу швидко вирішити питання щодо нарахувань (перерахунків, оплат) за послуги з постачання теплової енергії, гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, вивезення побутових відходів та утримання прибудинкової території/ управління багатоквартирним будинком. Це дозволяє споживачу заощадити свій час на відвідування окремо кожного виконавця житлово-комунальних послуг для вирішення нагальних питань.
Інформуємо, що у період дії воєнного стану сервісні центри ЦКС працюють у звичному режимі, з дотриманням усіх правил безпеки. Загалом у м. Києві функціонує 12 сервісних центрів у кожному районі столиці. Споживачі можуть вирішити питання щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги у будь-якому з них, незалежно від району проживання (адреси за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers/).
Фахівці в сервісних центрах проводять прийоми споживачів із таких питань:
- актуалізації інформації про власника особового рахунку та укладання договорів про надання житлово-комунальних послуг;
- звірянь нарахувань та оплат за певний проміжок часу, а також прийому заяв на здійснення перерахунку;
- видачі довідок про стан заборгованості та укладання договорів про реструктуризацію (розстрочення)заборгованості за житлово-комунальні послуги;
- актуалізації інформації в програмно-апаратних комплексах щодо вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників) у зв’язку зі встановленням на облік, заміною, повіркою, коригуванням за фактичними показаннями тощо;
- допомоги з реєстрацією в особистому кабінеті на сайті ЦКС, надання консультацій щодо способів оплати за послуги.
Прийом споживачів здійснюється за попереднім записом та в порядку «живої черги». Записатися до фахівця у визначений день та час можна за допомогою електронної черги за посиланням: https://cks.com.ua/equery або зателефонувавши за номером телефону: (044) 247-40-40.
Години прийому:
понеділок – четвер із 08:30 до 17:30;
п’ятниця з 8:30 до 16:15.
Перерва з 13:00 до 13:45.
Якщо немає можливості відвідати сервісний центр, більшість питань можна вирішити за допомогою дистанційних каналів обслуговування - Skype, Telegram, месенджер у Facebook. Повний перелік за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
Звертаємо увагу! У сервісних центрах ЦКС реалізовано механізм ідентифікації та можливості передачі необхідних документів за допомогою застосунку «Дія»
Дякуємо, що ви з нами!