Облікові бази відкрито для роботи зі споживачами
До уваги споживачів! Відкрито облікові бази для актуалізації даних показань вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників), що триватиме до 31 грудня включно. Не відкладайте передачу показань приладів обліку на останній день місяця, аби уникнути перевантаження телефонних ліній!
Для передачі показань КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) пропонує зручні сервіси:
• через особистий кабінет на сайті - https://komunalka.ua/cabinet/ ;
• через чат-боти Viber (http://www.viber.com/chatbotgercua) та Telegram (https://t.me/komunalkaua_bot) для передачі показань квартирних лічильників;
• за номером телефону для консультацій і передачі показань – (044) 247-40-40;
• за номером безкоштовної телефонної лінії для передачі показань лічильників із мобільного – 0 800 404 407;
• за додатковими стаціонарними номерами (для телефонів, які з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим): (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044) 354-81-28; (044) 354-86-41; (044) 354-81-15; (044) 354-86-21; (044) 354-86-24; (044) 354-86-29; (044) 354-86-06;
• через скриньки для передачі показань що розташовані на вході до сервісних центрів, адреси за посиланням https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/;
• при оплаті за житлово-комунальні послуги через банківські та фінансові установи.
Нагадуємо про необхідність передачі показань квартирних лічильників води та тепла, навіть якщо споживач не користувався послугами (наприклад, при наявності бойлера або тимчасового не проживання у квартирі). В такому випадку показання передаються ті ж самі, що надавались минулого разу.
Інформуємо, що у сервісних центрах ЦКС також можна актуалізувати інформацію з таких питань:
• актуалізації в програмно-апаратних комплексах інформації щодо квартирних лічильників у зв’язку зі встановленням на облік, заміною, повіркою, коригуванням за фактичними показаннями тощо;
• звірки нарахувань та оплат за певний проміжок часу, здійснення перерахунку;
• актуалізації інформації про власника особового рахунку та укладання договорів про надання житлово-комунальних послуг;
• видачі довідок про стан заборгованості та укладання договорів про реструктуризацію заборгованості за житлово-комунальні послуги;
• допомоги з реєстрацією в особистому кабінеті на сайті ЦКС, надання консультацій щодо способів оплати за послуги.
Прийом споживачів здійснюється за попереднім записом та в порядку «живої черги». Записатися до фахівця у визначений день та час можна за допомогою електронної черги за посиланням: https://cks.com.ua/equery або зателефонувавши за номером телефону: (044) 247-40-40.