ЦКС Новини 05 квітня 2023
5 квітня 2023

Облікові бази для прийому показань вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників) – відкрито

Новость

     До уваги споживачів!

     Із 5-го квітня розпочався період передачі показань вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників). Для отримання коректних нарахувань за послуги з постачання води та теплової енергії показання квартирних лічильників необхідно передавати, починаючи з 5-го числа до кінця поточного місяця.

     Звертаємо вашу увагу на кілька важливих моментів:
• якщо у квартирі встановлено бойлер, показання лічильників гарячої води необхідно передавати щомісяця, навіть якщо вони незмінні;
• у випадках, коли мешканці столиці вимушено залишили свої домівки у зв’язку із запровадження військового стану в країні та не мають можливості вчасно передати показання лічильників, нарахування здійснюються за середнім обсягом споживання на підставі даних попередніх періодів.

     Після надання споживачем уточнених даних показання будуть відкориговані та буде виконано перерахунок вартості наданих послуг.

     Передати показання можливо одним із зручних способів:

• через особистий кабінет на сайті комунального концерну «Центр комунального сервісу»;

• за телефоном Call-центру: (044) 247-40-40;

• за номером безкоштовної телефонної лінія для передачі показань лічильників із мобільного – 0 800 404 407;

• за додатковими стаціонарними номерами (для телефонів, які з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим) – (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044) 354-81-28; (044) 354-86-41; (044) 354-81-15; (044) 354-86-21; (044) 354-86-24; (044) 354-86-29; (044) 354-86-06;

• через скриньки для передачі показань за адресами.

     Задля уникнення перевантажень телефонних ліній просимо, по можливості, не відкладати передачу показань квартирних лічильників на останній день місяця.

     Нагадуємо! В умовах дії воєнного стану в Україні, для безпечного та швидкого вирішення житлово-комунальних питань, рекомендуємо користуватися дистанційними каналами обслуговування (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services): Skype, Telegram, месенджер у Facebook, зворотний зв'язок на сайті.

     Дякуємо за розуміння!