Новий сервіс у сфері житлово-комунального господарства
У жовтні 2015 року вперше у Києві та і загалом в Україні розпочав роботу Центр комунального сервісу – новий сервіс у сфері житлово-комунального господарства, який покликаний забезпечити належну інформаційну підтримку споживачів у галузі ЖКГ та захистити їх права перед монополістами, які є виконавцями послуг.
У жовтні 2015 року вперше у Києві та і загалом в Україні розпочав роботу Центр комунального сервісу – новий сервіс у сфері житлово-комунального господарства, який покликаний забезпечити належну інформаційну підтримку споживачів у галузі ЖКГ та захистити їх права перед монополістами, які є виконавцями послуг.
У Святошинському районі м. Києва розпочав роботу Центр комунального сервісу на базі колишніх КП «РЕО - 6, 9, 10 за адресою: бульв. Академiка Вернадського, 63А.
Сервісний центр наразі працює у тестовому режимі: відпрацьовються алгоритми надання послуг, що дозволить виявити можливі недоліки в роботі та удосконалити процес обслуговування споживачів.
Однією з особливостей роботи сервісного центру є запровадження посади – адміністратор-консультант. Його основним завданням є надання споживачу первинної консультації, ознайомлення з переліком документів, які необхідні для отримання тієї чи іншої довідки, а у разі потреби - допомогти отримати консультацiю спеціаліста використовуючи термінал електронної черги.
В сервiсному центрi споживач має можливiсть отримати якiснi консультацiї та актуальну iнформацiю з різних питань ЖКГ. У центрі комунального сервісу прийом споживачів проводять бухгалтери, юристи, діловоди (паспортисти) та адміністратори-консультанти.
На сьогодні вже втілено нові стандарти обслуговування споживачів, зокрема:
- впроваджено електронну чергу;
- створено комфортні умови для очікування прийому спеціаліста та приведено до
- належного стану приміщення;
- встановлено термінали для забеспечення можливості оплати житлово-комунальних послуг;
- розміщені інформаційні дошки з актуальною інформацією та встановленi стенди iз роздатковими iнформацiйними матеріалами.
Нагадаємо, що всі ці зручності для прийому споживачів кияни визначили важливими під час проведення опитування «Яким має бути зразковий сервіс ЖКГ» на сайті КМДА, що проводиться з лютого 2015 року.