Незалежно від місця проживання, споживачі можуть звернутися до будь-якого районного сервісного центру КК «Центр комунального сервісу» за консультацією
Для роботи зі споживачами у м. Києві функціонує 12 районних сервісних центрів КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС). Кияни можуть звернутися до будь-якого із них (незалежно від місця проживання) для вирішення питань, пов’язаних із нарахуваннями та оплатою за житлово-комунальні послуги.
Сервісні центри відкриті у кожному районі столиці. Фахівці сервісних центрів працюють зі споживачами, зокрема з питань:
• актуалізації інформації про власника особового рахунку та укладання договорів про надання житлово-комунальних послуг;
• звірянь нарахувань та оплат за певний проміжок часу, а також прийому заяв на здійснення перерахунку;
• видачі довідок про стан заборгованості та укладання договорів про реструктуризацію заборгованості за житлово-комунальні послуги;
• актуалізації інформації в програмно-апаратних комплексах щодо вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників) у зв’язку зі встановленням на облік, заміною, повіркою, коригуванням за фактичними показаннями тощо;
• допомоги з реєстрацією в особистому кабінеті на сайті ЦКС, надання консультацій щодо способів оплати за послуги.
Прийом споживачів здійснюється за попереднім записом та в порядку «живої черги». Записатися до фахівця у визначений день та час можна за допомогою електронної черги за посиланням: https://cks.com.ua/equery або зателефонувавши за номером телефону: (044) 247-40-40.
Після заповнення короткої форми до електронної черги на зазначену споживачем електронну пошту надійде лист-підтвердження з обраною адресою сервісного центру, із зазначеним часом візиту та переліком необхідних документів для вирішення питання.
Нагадуємо, що у сервісних центрах за допомогою застосунку «Дія» можна подавати копії необхідних документів в електронному вигляді (https://cks.com.ua/news/tsentr-komunalnogo-servisu-priymaye-tsifrovi-dokumenti-v-diyi_678/).
Також біля входу (ззовні) до сервісних центрів розташовані скриньки для передачі показань квартирних лічильників:
• просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н);
• вул. К. Заслонова, 22 (Дарницький р-н);
• вул. А. Ахматової, 2А (Дарницький р-н);
• вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н);
• вул. Миропільська, 13А (Дніпровський р-н);
• просп. В. Івасюка, 57 (Оболонський р-н);
• вул. Ф. Максименка, 16 (Оболонський р-н, Пуща-Водиця);
• Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н);
• просп. Г. Гонгадзе, 20Е (Подільський р-н);
• б-р Академіка Вернадського, 63А (Святошинський р-н);
• вул. Я. Коласа, 15Б (Святошинський р-н);
• вул. М. Донця, 21Б (Солом’янський р-н);
• вул. О. Довженка, 10 (Шевченківський р-н);
• вул. Естонська, 5 (Шевченківський р-н).
Час роботи фахівців: понеділок – четвер із 08:30 до 17:30, п’ятниця з 8:30 до 16:15. Перерва з 13:00 до 13:45. Звертаємо увагу, що під час повітряної тривоги сервісні центри призупиняють свою роботу!
Також пропонуємо для користування дистанційні канали обслуговування з можливістю обміну документами: Skype, Telegram-канали, месенджер у Facebook. Із повним переліком дистанційних каналів обслуговування можна ознайомитися на сайті: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.