Назустріч людям: для мешканців багатоквартирних будинків спрощено процедуру укладення прямого договору з ПрАТ "АК" "Київводоканал"
Починаючи з 15 червня, почали працювати виїзні мобільні приймальні Київводоканалу, де упродовж дня будуть приймали документи для оформлення прямих договорів.
Працівники Київводоканалу консультуватимуть споживачів з різних питань: які переваги укладення прямого договору, для чого і яким чином можна передати покази лічильника, куди звернутись для перерахунку і тд.
Про роботу таких бригад з укладення договорів мешканців будинків за погодженням з керівництвом експлуатуючої організації попереджають за декілька днів через оголошення. Також незабаром з розкладом графіком бригад на місцях можна буде ознайомитись на сайті підприємства.
Нагадаємо, у квітні 2014 року Закон №1198-VII, поставив перед виконавцями послуг та власниками квартир чітку вимогу – працювати на підставі прямих договорів. Тоді фактично розпочалась договірна кампанія.
Спочатку цей процес був довготривалим та складним, а вже сьогодні мешканці можуть оформити відносини з Київводоканалом за 15-20 хв. Саме стільки часу витратить споживач на отримання свого примірника, звернувшись з усіма необхідними документами до центрів обслуговування підприємства: у Оболонському районі – на пр-ті Героїв Сталінграда, 14-Ж, у Деснянському – на вул. Електротехнічна, 16, у Дарницькому – на вул. Ревуцького, 5а.
Нагадуємо, що оформити договір одразу на місці також можна в наших сервісних центрах, яких сьогодні по Києву понад 70 – практично у всіх районах міста.
Адреси та графік роботи сервісних центрів за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers/.
Слід зазначити, що завдяки впровадженню Київводоканалом нового програмного забезпечення та налагодженій співпраці, точки ЦКС приймають відвідувачів не прив’язуючись до місця їх реєстрації чи проживання. Тобто сьогодні ви можете по дорозі з роботи завітати до найближчого сервісного центру та отримати комплексне обслуговування, у тому числі оформити договір.
Договори, на які документи подавалися раніше, повертаються: поштою, через спеціальні мобільні групи на місцях, під час поквартирних обходів, а також у точках прийому споживачів Київводоканалу.
Крім того, мешканці можуть через сайт Київводоканалу, контактний центр +38 (044)202-0202 або письмове звернення залишити заявку на отримання свого екземпляру у найближчій точці обслуговування.
Перелік необхідних для укладення договору документів на сайті Київводоканалу: кнопка «Для дому»/«Укласти прямий договір».
Центрів з укладення прямих договорів Київводоканалу: www.vodokanal.kiev.ua/ua/page-grafiki-ykladennya-dogovoriv