Навчальний рік стартував: цього тижня киян безоплатно навчали освоювати комунальні онлайн-сервіси житлово-комунальної сфери у Vcentri HUB: Оболонський
Навчальний центр «Платформа комфорту» при КК «Центр комунального сервісу» продовжує навчати всіх бажаючих практичним навичкам використання онлайн-сервісів для вирішення питань щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги.
Цього тижня фахівці навчального центру провели ряд безоплатних занять у Vcentri HUB: Оболонський, акцентувавши увагу на роботі згаданих сервісів в умовах воєнного стану.
Зокрема, кияни мали змогу практично потренуватися виконувати різні операції в Особистому кабінеті споживача, оплачувати рахунки онлайн, а також спробувати передати показання квартирних лічильників, скориставшись чат-ботами у Viber та Telegram.
За словами фахівців НЦ «Платформа комфорту», здебільшого учасників лекцій цікавить саме функціонал Особистого кабінету споживача.
«Наші студенти часто є активними користувачами Інтернету, але при цьому їм чомусь здається складним вирішення онлайн питань до яких належать, у тому числі,нарахування за житлово-комунальні послуги. Важливо, щоб люди були обізнаними в цьому питанні також, адже це значно допоможе зберегти час , який можна витратити на інші не менш важливі справи або провести його зі своєю родиною.
На початку занять, наприклад, найбільше чуємо про страх здійснювати оплати чи передавати показання квартирних лічильників через Особистий кабінет. Наприкінці нашого спілкування вдається здолати цю внутрішню перепону, в результаті чого всі присутні впевнено можуть користуватися Особистим кабінетом та знають як вирішувати житлово-комунальні питання не виходячи з дому.», - розповідає керівник навчального центру Ганна Волинець.
Темами практичних занять для двох груп відвідувачів у лютому стали "Реєстрація, авторизація в особистому кабінеті споживача" та "Робота з особистим кабінетом споживача."
Як зазначають у Навчальному центрі «Платформа комфорту», навчання не обмежується лише роз'ясненням технічних аспектів. Курси також виробляють навички та знання для ефективного користування онлайн-сервісами житлової-комунальної сфери у реальних умовах.
Телефон для додаткової інформації: 247- 40-40.