ЦКС Новини 12 січня 2024
12 січня 2024

Накопичені борги за житлово-комунальні послуги завжди можна реструктуризувати (покрокова інструкція)

Новость
Новость

Шановні споживачі! 
    Початок року – ідеальний час, щоб сплатити будь-які борги, зокрема і за спожиті житлово-комунальні послуги. Якщо споживач, з об’єктивних причин не своєчасно їх оплачував надані послуги, КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) пропонує скористатися  зручним інструментом  погашення шляхом реструктуризації (розстрочення)  заборгованості.

     Для укладення договору потрібно звернутися до будь-якого районного сервісного центру ЦКС (незалежно від місця проживання) за попереднім записом на  сайті: https://cks.com.ua/equery або в порядку живої черги та подати заяву, оригінали й копії документів:

паспорт або ID-картка та витяг із Єдиного державного демографічного реєстру;
картка платника податків (ІПН) (не надається власником ID-картки в разі наявності ІПН у зазначеному документі);
документ, що підтверджує право власності/користування житловим приміщенням/квартирою та витяг із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності;
належним чином оформлені договори про надання житлово-комунальних послуг із виконавцями цих послуг (за відсутності договорів укладенню договору реструктуризації передує підписання договорів про надання житлово-комунальних послуг).

У разі відсутності власника житла, це може зробити уповноважений представник власника/користувача житловим приміщенням.

     Для цього, окрім копій вищезазначених документів, потрібно додати: довіреність уповноваженої особи, її паспорт або ID-картку та витяг із Єдиного державного демографічного реєстру.
     Також можна отримати консультацію у фахівця ЦКС, звірити суму заборгованості, подати заяву та копії документів дистанційно через:
месенджер у Facebookhttps://www.facebook.com/cks.com.ua;
Skype чи Telegramhttps://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.

     Перед підписанням договору реструктуризації фахівець ЦКС актуалізує данні власника, звірить суми заборгованості, платежів, показань квартирних лічильників та, за наявності підстав, відкоригує нарахування, а також узгодить період реструктуризації заборгованості та розмір щомісячного обов’язкового платежу.

     Якщо звернення опрацьовувалось у дистанційному режимі, то після врегулювання всіх питань та отримання повного пакета документів споживача запросять до сервісного центру для підписання договору у зручний час.

     Окрім того, у сервісних центрах ЦКС можна передати необхідні документи за допомогою застосунку «Дія».