Нагадуємо про прості правила користування лічильниками води для коректних нарахувань
Для коректних нарахувань необхідно дотримуватись простих правил користування квартирними лічильниками, а саме: лічильники обов’язково мають бути вчасно повірені, опломбовані, прийняті на абонентський облік, а показання лічильників – щомісяця передані.
Повіряти усі засоби вимірювальної техніки, зокрема, і квартирні лічильники, потрібно відповідно до їх міжповірочного інтервалу. Це визначено Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Залежно від технічної можливості, повірку проводять зі зняттям лічильників або на місці. Для проведення повірки без зняття в будинку обов’язково має бути гаряче та холодне водопостачання і вільний доступ до квартирних лічильників. Для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників води, заявку можна створити:
- на сайті «Центру комунального сервісу» у розділі «Додатковий сервіс»;
- за номером: (044) 247-40-40 (пункт у меню – 4).
Опломбування лічильників здійснюють винятково підприємства, що виконують послуги (виконавець послуг з опалення та гарячого водопостачання для киян є КП «Київтеплоенерго», з холодного водопостачання та водовідведення – ПрАТ «АК «Київводоканал»). Щоб замовити опломбування лічильників, достатньо залишити заявку:
- на сайті ЦКС у розділі «Дистанційне обслуговування»;
- за телефоном: (044) 247-40-40.
Прийняття на абонентський облік квартирних лічильників води в період карантинних обмежень здійснюється дистанційно. Для встановлення лічильників гарячої та холодної води на абонентський облік, потрібно надіслати фотосвідоцтво про проходження повірки, паспортів на лічильники, актів демонтажу та монтажу (якщо лічильники заміняли або здійснювалась повірка зі зняттям) та фото лічильників, станом на сьогодні фахівцям «Центру комунального сервісу»:
- через мессенджер на Facebook-сторінці ЦКС;
- у Skype відповідного району.
Передавати показання лічильників води потрібно щомісяця з 5-го числа до останнього дня поточного місяця. Для цього реалізовано 3 дистанційні способи. Передати показання, не виходячи з дому, можна:
- через особистий кабінет на сайті «Центру комунального сервісу»;
- за телефоном call-центру ЦКС: (044) 247-40-40;
- за додатковими стаціонарними номерами – для тих споживачів, чиї телефони з технічних причин неможливо перевести у тоновий режим.
Також нагадуємо, що в період карантину знижка на сплату за комірне діє до кінця місяця. Сплатити одразу за усі спожиті житлово-комунальні послуги дистанційно можна за допомогою особистого кабінету на сайті ЦКС.