Нагадуємо: для оперативного вирішення житлово-комунальних питань працює 11 дистанційних каналів обслуговування
У період дії воєнного стану комунальний концерн «Центр комунального сервісу» продовжує працювати у штатному режимі. Для вирішення накопичених питань рекомендумо віддавати перевагу дистанційним каналам обслуговування як найбезпечнішим.
Наразі отримувати онлайн консультації та вирішувати питання, не виходячи з дому, можна через:
• месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
• Telegram-канали – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами (нікнейми в таблиці за посиланням https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/);
• Skype-зв’язок – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами (логіни в таблиці за посиланням https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/);
• зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для оперативних консультацій;
• особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн режимі та передачі показань вузлів розподільного обліку (лічильників) теплової енергії, постачання гарячої води і централізованого водопостачання;
• (044) 247-40-40 – сall-центр: для консультацій та передачі показань лічильників;
• 0 800 404 407 – безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників із мобільного;
• стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників (номери за посиланням: (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/);
• розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема для отримання дублікату рахунку-повідомлення;
• розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників за тел.: (044) 233-23-04, (096) 233-23-04, (095) 233-23-04, (073) 233-23-04;
• скриньки для прийому звернень та показань лічильників (адреси за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/).
Нагадуємо, що КК «Центр комунального сервісу» працює як єдина абонентська служба для киян, надаючи повний комплекс послуг, зокрема консультації щодо нарахувань та перерахунків за житлово-комунальні послуги (у тому числі, постачання теплової енергії та гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вивезення побутових відходів), звірки платежів, зміни власника особового рахунку, укладання договорів із виконавцями послуг, вирішення питань погашення заборгованості тощо.