Можливістю дистанційного обслуговування та електронною чергою «Центру комунального сервісу» за кілька місяців скористалися понад 275 тисяч киян
Можливістю дистанційного обслуговування та електронною чергою «Центру комунального сервісу» за кілька місяців скористалися понад 275 тисяч киян.
Цього року комунальний концерн «Центр комунального сервісу» - ЦКС запровадив додаткові опції для клієнтів – дистанційне обслуговування та електронну чергу. Цими сервісами за кілька місяців скористалися понад 275 тисяч киян. Про це сьогодні під час привітання двомільйонного клієнта ЦКС заявив генеральний директор «Центру комунального сервісу» Андрій Щербина.
«За неповний рік ми надали два мільйони консультацій та послуг. Влітку цього року ми запустили електронні сервіси – «Дистанційне обслуговування» та «Електронну чергу». Зокрема, дистанційно наші послуги вже отримали майже 200 тисяч киян. Ще 75 тисяч клієнтів записалися до електронної черги на нашому сайті, щоб у зручний час прийти до сервісного центру. Ми і надалі плануємо розвивати існуючі онлайн-сервіси та реалізовувати отримання максимальної кількості послуг в режимі онлайн, зокрема, зараз працюємо над нагальним питанням - передача показань лічильників всіх комунальних послуг, якими користуються кияни, у єдиному місці» - сказав Андрій Щербина.
«Центр комунального сервісу» працює з 2015 року і є сучасним сервісом, в якому споживачі обслуговуються за принципом «єдиного вікна». Наразі у 38 сервісних центрах кияни можуть зручно і швидкого переукласти договір, передати показання лічильників, звірити нарахування чи коригувати.