ЦКС Новини 13 квітня 2022
13 квітня 2022

Міська влада дякує киянам, які продовжують оплачувати комунальні послуги, та нагадує про можливість оплатити комуналку без комісії через міські сервіси

Попри воєнний стан, понад 55% киян продовжують сумлінно оплачувати комунальні послуги. Міська влада дякує жителям столиці, які продовжують регулярно або в міру можливостей оплачувати комунальні послуги, навіть знаходячись поза межами міста.

Усі міські комунальні служби продовжують працювати в штатному режимі, усуваючи аварії, зокрема, що сталися через обстріли.
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» нагадує про те, що оплатити комунальні послуги без комісії зараз можна через муніципальні сервіси.

Ми закликаємо усіх тих, хто сьогодні має фінансову та технічну можливість, оплатити житлово-комунальні послуги. Від цього залежить безперебійна робота підприємств та оперативна ліквідація аварійних ситуацій на мережах.

Також звертаємо увагу, що рахунки – повідомлення за березень 2022 сформовані і в паперовому, і в електронному форматі для оплати онлайн, у відділеннях банків, мобільних застосунках банківських та фінансових установ.

Здійснити оплату можна через особистий кабінет на сайті ЦКС (https://cks.com.ua/cabinet), мобільний застосунок «Комуналка», платіжні системи, такі як «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк» та інші, через каси банківських установ за встановленим графіком їх роботи, який можна дізнатися на офіційних сайтах, офіційних Telegram-каналах, муніципальних електронних додатках, тощо.

Провести звіряння нарахувань та розрахунків за особовим рахунком та скористатися нашими сервісами можна через:
• розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті ЦКС: cks.com.ua/remote – для оформлення заявок та отримання електронних дублікатів рахунків-повідомлень;
• Skype-зв’язок – для отримання консультацій по всім питанням з можливістю обміну скан-копій та фото документів
• 0-800-404-407 - безкоштовну телефонну лінію для передачі показань лічильників з мобільного;
• (044) 354-81-25 та (044) 354-81-28 - стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
• зворотний зв’язок на сайті ЦКС cks.com.ua/feedback – для оперативних консультацій;
• сall-центр: (044)247-40-40 - для оперативних консультацій та передачі показань;
• мессенджер у Facebook на сторінці «Центру комунального сервісу» www.facebook.com/cks.com.ua – для отримання інформації щодо нарахувань.

Кияни можуть розраховуватися за світло через:
• відділення банків;
• онлайн-сервіси YASNO: Особистий кабінет (https://my.kyiv.yasno.com.ua/), мобільний додаток, viber-бот YASNO-online.
Окремо електронні рахунки в email/ viber/ смс-повідомленні будуть надходити клієнтам, чиї номери телефонів та електронні адреси є у базі постачальника.

Якщо клієнт користується онлайн-банкінгом (наприклад, Приват24, ПУМБ-online та ін.) або платіжними системами (Portmone, iPay тощо), то при введенні особового рахунку буде автоматично відображена сума нарахувань за електроенергію.

Юридичним клієнтам сплатити за розподіл електроенергії можна у приватному кабінеті ПРАТ ДТЕК Київські електромережі, або за реквізитами, котрі він надсилає у рахунках: https://biz.ok.dtek-kem.com.ua