4 лютого 2021
Ми розпочинаємо нову рубрику #ЦКС_відповідає
Ми розпочинаємо нову рубрику #ЦКС_відповідає, де надамо відповіді на найчастіші запитання. І перше питання:
Навіщо мені «контрольне зняття показань» квартирного лічильника?
Якщо тривалий час не передавати показання лічильників, то дані у рахунку значно відрізнятимуться від фактичних. Для актуалізації та перерахунку необхідно здійснити контрольне зняття показань лічильників (КЗП).
Замовити КЗП можна:
- На сайті «Центру комунального сервісу» за посиланням: https://cks.com.ua/remote
- За телефоном call-центру (044) 247-40-40
Контрольне зняння показань здійснюється представником виконавця відповідної комунальної послуги (виконавець послуг з опалення та гарячого водопостачання для киян є КП "Київтеплоенерго", з холодного водопостачання та водовідведення –
ПрАТ АК "Київводоканал").
Під час контрольного зняття показань, потрібно пред’явити спеціалісту паспорт на прилад обліку або свідоцтво про повірку.
Акт про контрольне зняття показань потрібно буде надіслати фахівцям ЦКС будь-яким зручним способом (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services) для здійснення коригувань.