ЦКС Новини 11 серпня 2022
11 серпня 2022

Майже 18 млн консультацій та збільшення спектру послуг для киян вдесятеро: звітуємо про сім років роботи

Новость

     За сім років діяльності ми розширили спектр послуг для киян у 10 разів, а кількість наданих консультацій із житлово-комунальних питань сягає майже 18 мільйонів. Нашим головним завданням було і лишається всебічне інформування та консультування мешканців Києва з питань ЖКГ, адже за останні кілька років галузеве законодавство зазнало кардинальних трансформацій, змінилися виконавці. Зокрема, відбувся перехід на прямі договори між мешканцями та рядом компаній-постачальників, зазнали змін і умови постачання послуг.

     Для нас принципово забезпечувати клієнта єдиним вікном для консультацій та впорядкування взаємовідносин між ним і постачальником. Ми здійснюємо консультацію з більш як 40 типів житлово-комунальних питань. За допомогою наших сервісів можна передати показання і звірити дані лічильників, встановити й опломбувати прилади обліку, укласти договори, зробити перерахунок за послуги, внести зміни до реквізитів особового рахунку, взяти довідки про відсутність заборгованості, отримати допомогу з правових питань тощо. На сьогодні електронним кабінетом ЦКС користується 762 тисячі киян. І це враховуючи, що загалом у столиці трохи більше мільйона особових рахунків.

     Нашим головним завданням було і лишається відповідність запитам різних категорій споживачів.

     Якщо молоді зручніше комунікувати і вирішувати питання дистанційно, використовуючи електронні сервіси, то старше покоління віддає перевагу очним прийомам. Саме тому, попри складний час, ми не припиняємо роботу 10 наших районних сервісних центрів, де спеціалісти допомагають розібратися з актуальними питаннями для нашої сфери.

     Так, ми допомагаємо людям старшого віку опанувати електронні формати і кілька років тому запровадили для них безкоштовне навчання на базі наших центрів. Більше двох тисяч осіб вже пройшли такі навчання.

     Окремо хочу подякувати нашому колективу за стійкість та професійність.

     Адже з початком війни фахівці ні на день не припиняли роботу і консультували онлайн, навіть перебуваючи в укриттях, але розуміючи відповідальність перед киянами. Ми надалі розширюватимемо канали комунікації, удосконалюватимемо свою роботу для зручного і надійного обслуговування.

     Дякую, що обираєте саме наш Центр комунального сервісу.

     З повагою, директор ЦКС Андрій Щербина