ЦКС Новини 02 лютого 2016
2 лютого 2016

Комунальний концерн запроваджує стандартизацію обслуговування киян

Нова якість та стандарти обслуговування киян - це потреба часу у змінах для покращення надання консультацій та інформації з усіх питань житлово-комунального господарства. Саме тому комунальний концерн «Центр комунального сервісу» створив службу контролю якості працівників підприємства. 22 січня 2016 року відбулось online тестування співробітників концерну (бухгалтерів з нарахувань та діловодів, що ведуть прийом в сервісних центрах) з питань, що найчастіше задають кияни.


Тестування проводилось наступним чином:

Починаючи з 14-00 22 січня 2016 року кожен співробітник отримав на особисту поштову скриньку лист від службу контролю якості під назвою «Тест» в якому було 4 запитання. Протягом години після відкриття листа співробітники повинні були відправити відповідь.

Оцінювання проводитиметься в процентному відношенні, кожна правильна відповідь - 25%.

При незадовільному проходженні тестування (менше 75%) зі співробітником буде проводитися додаткове навчання та повторне складання іспиту. Подібні тестування будуть проводитися щомісячно. Якщо Ви хочете отримувати якісний сервіс в сфері ЖКГ, просимо долучатися до нас, надсилаючи відгуки та пропозиції щодо якості обслуговування в наших сервісних центрах (zvernennya@src.kiev.ua, 247-40-40).