Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» відновлює прийом споживачів
Із 18 квітня два сервісні центри відновлять прийом споживачів за попереднім записом та визначеним переліком питань у сфері житлово-комунальних послуг, який було припинено з міркувань безпеки споживачів та співробітників із введенням воєнного стану. Сервісні центри розташовані у Дніпровському та Шевченківському районах поруч з транспортними розв’язками та бомбосховищами.
Звертаємо увагу мешканців Києва, що найбезпечніше вирішувати питання під час воєнного стану дистанційно через діючі канали обслуговування (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services) -
телефон, скриньки для прийму звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці.
Тому, пропонуємо записуватися на прийом до фахівців сервісних центрів у випадках нагальної необхідності, зокрема, для надання, отримання, підписання оригіналів документів для:
- укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг та реструктуризації заборгованості;
- отримання довідок та завірених копій документів;
- проведення звіряння за нарахуваннями та оплатами за великий проміжок часу.
Особистий прийом здійснюватиметься винятково за попереднім записом з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 15:00 за адресами: вул. Миропільська, 13А (Дніпровський р-н) та вул. Довженка, 10 (Шевченківський р-н).
Запис на прийом відкрито з 15 квітня на нашому сайті (https://cks.com.ua/equery) або за телефоном (044) 247-40-40.