ЦКС Новини 15 лютого 2024
15 лютого 2024

Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) нагадує про необхідність повірки вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників)

Новость

     Отримати консультацію фахівців комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) щодо повірки квартирних лічильників можна за номером (044) 247-40-40, на особистому прийомі у районних сервісних центрах ЦКС або за дистанційними каналами обслуговування на сайті ЦКС: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.

     Повірка квартирних лічильників здійснюється спеціалізованими компаніями. Споживач може самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи або замовити повірку за допомогою сайту ЦКС у наших партнерів у розділі «Повірка/заміна лічильників».

     Під час створення заявки необхідно вказати контактні дані, кількість квартирних лічильників та обрати вид послуги із переліку: повірка з демонтажем чи без демонтажу.

     При замовлені послуги за допомогою сайту ЦКС, для заощадження свого часу, споживач може замовити повірку або заміну квартирних лічильників з послугою «клієнт-сервіс», яка включає в себе доставку результатів повірки в поштову скриньку та супровід внесення даних щодо повірки квартирних лічильників в облікові бази.

     Заначимо, якщо споживач самостійно обрав підприємство, що виконує метрологічну повірку приладів обліку води та тепла, після здійснення такої повірки він повинен обов’язково передати інформацію до фахівців ЦКС для актуалізації інформації в облікових базах виконавців комунальних послуг: КП «Київтеплоенерго» та ПрАТ «АК «Київводоканал».

     Для актуалізації необхідно надати скан-копії документів:

якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу лічильника:

  • свідоцтва про проходження повірки;
  • протокол повірки або акт виконаних робіт з повірки лічильника;

якщо повірка здійснювалася із демонтажем лічильника до свідоцтва додаються:

  • акти демонтажу/розпломбування та монтажу/опломбування лічильника.

     Надіслати фото та відео можна через дистанційні канали обслуговування, а саме: месенджер у Facebook, Telegram або Skype.