ЦКС Новини 24 січня 2025
24 січня 2025

Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) нагадує про необхідність повірки квартирних лічильників води та теплової енергії

Новость

     Останнім часом у м. Києві підвищилась активність шахраїв, які телефонують споживачам, як би від імені постачальників комунальних послуг, стосовно повірки вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників) води або теплової енергії. Як не стати жертвою шахраїв, розповідають в Комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (ЦКС):

    1. Як дізнатися термін повірки лічильників води та теплової енергії?

     Міжповірочний інтервал, тобто термін роботи приладу обліку до необхідності повірки становить 4 роки від дати виробництва лічильника (термін та дату вказано в технічному паспорті приладу обліку) або дати останньої повірки (дату зазначено в свідоцтві про повірку).

     Також, ви можете дізнатись термін повірки в ЦКС будь-яким зручним способом за посиланням https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/

     2. Як замовити повірку лічильників води та теплової енергії, щоб не стати жертвою шахраїв?

     Щоб не стати жертвою шахраїв, ви можете замовити послугу повірки лічильників через сайт ЦКС у розділі «Додатковий сервіс» у наших партнерів, та за номерами телефонів - (044) 233-23-04, (096) 233-23-04, (095) 233-23-04, (073) 233-23-04, або самостійно обрати спеціалізовану компанію, що виконує такий вид робіт. Перелік уповноважених організацій на проведення повірки засобів вимірювальної техніки розміщено на офіційному вебсайті Міністерства економіки України (me.gov.ua) в підрозділі «Метрологія» розділу «Технічне регулювання» рубрики «Діяльність».

     3. Як актуалізувати дані лічильників води та теплової енергії після повірки?

     Якщо споживач обрав послугу «КЛІЄНТ-СЕРВІС» на сайті ЦКС, після проведення повірки актуальна інформація стосовно лічильника автоматично вноситься до програмних комплексів виконавців комунальних послуг. Результати повірки доставляються споживачеві кур’єрською службою або іншим зручним способом. Додатково нікуди звертатися не потрібно.

     Якщо повірка виконана іншою організацією, для актуалізації даних лічильника, необхідно передати фахівцям ЦКС документи, зазначені в переліку нижче:

  • свідоцтва про повірку;
  • акт виконаних робіт або протокол повірки (із внесенням показань для актуалізації в програмному комплексі виконавців комунальних послуг);
  • акти демонтажу/монтажу (якщо повірка здійснювалась з демонтажем).

     Фахівці ЦКС при внесенні інформації здійснюють звіряння показань, за необхідності скоригують нарахування, а також допоможуть оформити заявку на опломбування (якщо повірка була з демонтажем).