Ключ авторизації та де його шукати
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» нагадує, що з метою забезпечення належного рівня захисту персональних даних споживачів в особистому кабінеті споживача застосовується спеціальний код – ключ авторизації. Даний код є унікальним для кожної адреси та використовується при додаванні житлового об’єкта до особистого кабінету.
Після реєстрації в особистому кабінеті для внесення інформації про об’єкт необхідно:
- Обрати вулицю, номер будинку та квартири.
- Ввести ключ авторизації, який зазначений у нижньому лівому кутку рахунку-повідомлення. Формат коду: XXX-YYY-ZZZ.
У разі виникнення питань щодо користування особистим кабінетом споживачі можуть звернутися за консультацією через дистанційні канали: месенджер у Facebook, Skype/Telegram (нікнейми у таблиці), та за телефонами сall-центру: (044) 247-40-40, 099-247-40-40 (Vodafone), 093-247-40-40 (Lifecell), 096-247-40-40 (Kyivstar).
Нагадуємо, що обрати найбільш зручний онлайн-сервіс для вирішення будь-якого питання можна на сайті ЦКС у розділі «Наші сервіси» https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.