ЦКС Новини 21 листопада 2017
21 листопада 2017

Кияни, які мають заборгованість ЗА ЖКП, можуть оформити договір розстрочки на 24 місяці

Новость

 Як  оформити договір розстрочки, які потрібні документи, де це зробити і чим відрізняється такий документ  від кредитного договору - пояснює заступник генерального директора комунального концерну «Центр комунальних послуг» Валентина  Дубовик. 

  "Договір розстрочки - це договір, який дозволяє сплатити заборгованість рівними частинами в певний період. Тоді споживач повинен окрім поточних нарахувань щомісячно сплачувати частину своєї заборгованості", - розповіла вона.

З ії слів, на сьогоднішній день по місту Києву із 785 тисяч особових рахунків  218  тисяч таких рахунків мають заборгованість сумарно на  568 млн. гривень.

З якою заборгованістю  працює «Центр комунального сервісу»:

1. Заборгованість споживачів, яка виникла перед підприємствами - учасниками Концерну, які раніше забезпечували житлово-комунальними послугами населення міста. До такої заборгованості відноситься:

- заборгованість за комунальні послуги, які були надані споживачам до липня 2014 року, тобто до того часу, з якого виробники комунальних послуг  стали їх виконавцями.

-  заборгованість, яка виникла у споживачів   за послуги з утримання будинків споруд прибудинкових територій (квартплата) до травня 2015 року.

2. Заборгованість за послуги  з утримання будинків споруд прибудинкових територій (квартплата), що виникла після початку роботи Керуючих компаній районів, тобто після травня 2015 року.
3. Заборгованість за послуги холодного водопостачання та водовідведення, яка виникла перед ПрАТ "АК "Київводоканал", починаю з липня 2014 року.

«Стосовно заборгованості, яка виникала перед комунальними підприємствами. Це борги за комунальні послуги, які були надані споживачам до липня 2014 року. Тобто до того часу, з якого виробники комунальних послуг  стали їм виконавцями. Крім того, заборгованість, яка виникла у споживачів  перед комунальними підприємствами, що увійшли до складу концерну за послуги з утримання будинків споруд прибудинкових територій до травня 2015 року. Це також ті борги, з якими працює «Центр комунальних послуг», - пояснила заступник гендиректора.

За номером  контакт-центру 247-40-40  можна уточнити всі питання стосовно заборгованості та її врегулювання в точках прийому «ЦКС».

Зазначається, що «Центр комунальних послуг» в своїй роботі з боржниками, робить наголос на досудовій роботі, щоб уникнути зайвих проблем для споживача. Така форма роботи допоможе уникнути додаткових нарахувань, матеріальних втрат, не доведеться відвідувати судові засідання, що є   досить складною складовою  з моральної точки зору», - наголосила Валентина Дубовик.

 

Як укласти договір розстрочки без зайвого клопоту

Слід зазначити, що договір розстрочки не треба плутати з кредитним договором чи договором, які ми укладаємо в побутових цілях. Цей  договір  дозволяє сплатити заборгованість рівними частинами впродовж певного періоду. Це означає, що споживач, який уклав договір розстрочки повинен, окрім поточних нарахувань, які має сплачувати в повному обсязі, сплачувати щомісячно частину своєї заборгованості.

Для того, щоб укласти договір розстрочки, достатньо звернутись до однієї з точок прийому ЦКС, підписати заяву та надати паспорт, копію ідентифікаційного номеру  і документ, який підтверджує право власності чи користування житловим приміщенням. За  наявності цього переліку документів  можна укласти договір строком до 24 місяців.