Кияни надіслали понад 220 тисяч заявок на відмову від паперових рахунків-повідомлень за житлово-комунальні послуги
Жителі понад 220 тисяч помешкань Києва відмовились від отримання паперових рахунків-повідомлень за житлово-комунальні послуги і користуються їх аналогами в електронному вигляді. Можливість відмовитись від паперових рахунків-повідомлень на користь їх електронних аналогів було запроваджено у липні минулого року. Станом на сьогодні комунальний концерн "Центр комунального сервісу" отримав понад 220 тисяч заявок на відмову, що складає близько 20% загальної кількості помешкань, за якими здійснюються нарахування.
Нагадуємо: електронний рахунок має такий самий вигляд, що і паперовий, та має таку ж юридичну силу. Його можна переглянути в будь-який час через особистий кабінет споживача. Крім того, для виготовлення 220 тисяч паперових рахунків необхідно сировини в еквіваленті до півсотні дерев. Тому вибір на користь електронного рахунку має екологічний аспект, суттєво зменшуючи кількість використаного паперу і знищених для цього дерев.
Щоб направити заявку про відмову від паперового рахунку повідомлення, необхідно:
- в особистому кабінеті споживача перейти до об’єкта, за яким потрібно відмовитись від паперового рахунку-повідомлення;
- у розділі «налаштування повідомлень»за посиланням.
При відмові на електронну пошту споживача, зазначену при реєстрації в особистому кабінеті, прийде відповідне повідомлення з деталізацією.
Електронний рахунок оновлюватиметься в особистому кабінеті щомісяця до дев’ятого числа. Якщо споживач є власником кількох особових рахунків, то відмовитись можна за всіма адресами або лише за обраними.
Відеоінструкція, як відмовитись від паперових рахунків-повідомлень, за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9dxkx6Ju4h4