Фахівці «Центру комунального сервісу» дистанційно допомогли вирішити киянам понад 1 мільйон питань за три місяці – Андрій Щербина
«Центр комунального сервісу» (ЦКС) надає усі послуги дистанційно в умовах запроваджених протиепідемічних обмежень. Із 18 березня фахівцями ЦКС надано понад 1 мільйон консультацій і послуг із питань житлово-комунального господарства. Щодня – це більше 10 тисяч консультацій: як телефонних та через сайт, так і у Facebook та Skype. Про це заявив генеральний директор «Центру комунального сервісу» Андрій Щербина.
«ЦКС за один день повністю перейшов на онлайн-обслуговування, щоб кияни надійно та дистанційно отримували всі послуги і мали змогу залишатися вдома та дотримуватись обмежувальних заходів. Загалом за три місяці роботи, винятково у дистанційному форматі, ми допомогли споживачам житлово-комунальних послуг вирішити 1 195 746 питань, і отримали багато позитивних відгуків щодо нового формату роботи. У період дії протиепідемічних обмежень ЦКС і надалі працюватиме у такому режимі, щоб кожен киянин мав змогу вирішити своє питання, залишаючись удома», – пояснив Андрій Щербина.
Він деталізував, що з 18 березня фахівцями ЦКС опрацьовано 1 195 746 питань, із яких:
- 527 433 особових рахунків актуалізовано, зокрема, внесено зміни щодо кількості зареєстрованих у помешканні для нарахувань та оновлено дані щодо повірки чи заміни квартирних лічильників;
- 448 248 споживачів отримали консультації через сall-центр – (044) 247-40-40;
- 121 146 показань і консультацій надано за додатковими телефонами;
- 42 460 скористалися сервісом «Дистанційне обслуговування»;
- 23 270 проконсультувалися через зворотний зв’язок на сайті;
- 15 850 киян отримали послуги через месенджер у Facebook;
- 10 386 споживачів звернулося до ЦКС через Skype;
- 6 953 відповідей надано на звернення, що надійшли поштою.
Директор підприємства також підкреслив, що для дистанційної оплати за всі спожиті житлово-комунальні послуги «Центр комунального сервісу» пропонує користуватися зручними муніципальними онлайн-сервісами: особистим кабінетом на сайті центру та QR-кодом, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні. За допомогою цих сервісів, розрахуватися можна як за всі послуги разом, так і за будь-яку окремо без комісії «карткою киянина».