До уваги споживачів! В особистому кабінеті вже оновлено рахунки для оплати житлово-комунальних послуг
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) щиро дякує усім споживачам, які незважаючи на воєнний стан, сплачують рахунки за спожиті послуги й таким чином здійснюють свій внесок у забезпечення безперебійної роботи об’єктів критичної інфраструктури,
Для киян в електронному форматі оновлено рахунки для оплати житлово-комунальних послуг, наданих у травні, які доступні в особистому кабінеті за посиланням: https://cks.com.ua/cabinet/objects/.
Сплатити за послуги без комісії можна за допомогою картки киянина.
Щоб отримати електронні рахунки на e-mail, необхідно залишити заявку за посиланням: https://cks.com.ua/bill.
Щоб отримати дублікат рахунку-повідомлення на e-mail, скористайтесь розділом «Дистанційне обслуговування» на сайті ЦКС та залиште заявку.
Здійснювати платежі можна за допомогою простих та безпечних онлайн-сервісів:
• через особистий кабінет на сайті;
• за допомогою QR-коду, надрукованого на кожному паперовому рахунку-повідомленні.
Для оплати через особистий кабінет потрібно виконати три простих кроки:
• створити обліковий запис, додати прізвище, ім’я та електронну адресу;
• додати об’єкт (квартиру або кілька – якщо є у власності декілька квартир або допомагати оплачувати близьким родичам);
• обрати зручний спосіб оплати і розрахуватись.
Щоб оплатити за допомогою QR-коду, потрібно:
• зісканувати код із рахунку та перейти за посиланням;
• ввести номер телефону та електронну адресу;
• натиснути «Сплатити».
Квитанції про оплату після онлайн-розрахунку надходять на електронну пошту, а також зберігаються в особистому кабінеті.
Для коректних нарахувань за спожиті послуги необхідно передавати показання вузлів розподільного обліку води (квартирних лічильників) з 5-го числа і до кінця поточного місяця.
У разі виникнення додаткових питань, маєте можливість отримати консультації та роз’яснення через дистанційні канали обслуговування ЦКС.
Перелік за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services.
Рекомендуємо користуватися зазначеними каналами як найбезпечнішими, надійними та зручними способами вирішення питань в умовах дії воєнного стану.