До уваги споживачів! Пропонуємо зручні способи розрахунків за спожиті житлово-комунальні послуги
Інформуємо, що рахунки за житлово-комунальні послуги, спожиті у грудні, оновлено. Для киян є два зручні способи онлайн-оплат за спожиті послуги: особистий кабінет на сайті ЦКС або через індивідуальний QR-код, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні.
Для оплати через особистий кабінет достатньо виконати 3 прості кроки:
- Створити обліковий запис, зазначити ПІБ, електронну адресу та номер телефону.
- Додати об’єкт (квартиру або кілька – для допомоги при оплаті старшим сусідам та родичам).
- Обрати зручний спосіб оплати та розрахуватись.
Щоб оплатити за допомогою QR-коду, потрібно:
• зісканувати код із рахунку та перейти за посиланням;
• ввести номер телефону та електронну адресу;
• натиснути «Сплатити».
Нагадуємо, що оплатити без комісії можна за допомогою картки киянина. Оформити її у відділеннях «Ощадбанку» мають право всі, хто зареєстрований у Києві, жителі інших міст, які офіційно працевлаштовані в столиці, а також вимушені переселенці.
Також сплатити за послуги можна онлайн через мобільні застосунки, каси банківських установ за встановленим графіком їхньої роботи, який можна дізнатися на офіційних сайтах, у муніципальних електронних додатках тощо.
Для отримання електронних рахунків на e-mail можна залишити заявку за посиланням: https://cks.com.ua/bill.
Щоб провести звіряння нарахувань та розрахунків за особовим рахунком, пропонуємо скористатися такими сервісами:
- особистий прийом у сервісних центрах, що працюють за попереднім записом та визначеним переліком питань;
- месенджер у Facebook – для консультацій із усіх питань з можливістю обміну документами;
- Skype-зв’язок – для консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
- Telegram-канал – для консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
- розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті – для оформлення заявок, зокрема, для отримання електронних дублікатів рахунків-повідомлень;
- сall-центр (044) 247-40-40 – для оперативних консультацій та передачі показань;
- безкоштовна телефонна лінія 0 800 404 407 – для передачі показань лічильників із мобільних телефонів;
- стаціонарні номери телефонів – для передачі показань лічильників із міських телефонів;
- сервіс «Зворотний зв’язок» на сайті – для оперативних консультацій.
Із детальною інформацією про дистанційні канали обслуговування можна ознайомитися за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
Дякуємо всім, хто з розумінням ставиться до роботи працівників житлово-комунальної сфери та попри воєнний стан і непросту соціально-економічну ситуацію продовжує сплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги.