До уваги киян: як і коли потрібно повіряти лічильники води?
Засоби вимірювальної техніки, до яких відносять і квартирні лічильники води, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Це визначено у Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність», стаття 17. ч. 1.
Залежно від типу приладу обліку води встановлюється міжповірочний інтервал. Це 3 або 4 роки від дати останньої повірки. Виробники приладів обліку гарантують граничний строк експлуатації лічильників 10-12 років.
Замовити повірку можна, зателефонувавши до Центру комунального сервісу за номером (044) 591-56-82 чи оформити замовлення особисто у будь-якому Сервісному центрі https://cks.com.ua/service-centers. Повірка квартирних лічильників проводиться сертифікованими компаніями, що надають гарантію на виконані послуги (12 місяців). Мешканці Києва можуть самостійно обирати виконавця робіт з повірки, звертаючи увагу на наявність відповідної ліцензії у обраної компанії.
Результати повірки споживачі отримують поштою протягом 7-10 днів з моменту повірки. Також, перевірити статус лічильника можна он-лайн – за допомогою сайту https://meters.com.ua.
Слід зазначити, що опломбування лічильника повинні здійснювати підприємства, що виконують послуги або інші уповноважені організації, з якими у виконавця послуг на це відповідна угода.