До кінця листопада киянам необхідно передати показання квартирних лічильників води і тепла
Із 5-го числа і до 30 листопада розпочинається період передачі показань квартирних лічильників. Окрім обсягів споживання гарячого і холодного водопостачання, споживачам, квартири яких облаштовані квартирними лічильниками тепла – необхідно передавати дані за теплову енергію.
Якщо у квартирі встановлено бойлер і споживачі не користуються послугою з постачання гарячої води, вони обов’язково мають щомісяця подавати показання приладів обліку, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.
Передавати показання можна дистанційно через:
- особистий кабінет споживача на платформі ЦКС;
- особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
- особистий кабінет на сайті Київводоканал;
- мобільний додаток «Комуналка»;
- телефон Call-центру: (044) 247-40-40 та мобільні номери:
- безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
- чат-бот Viber та Telegram для передачі показань квартирних лічильників;
- додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів.
Варто нагадати, що у ЦКС, окрім передачі показань лічильників, кияни можуть подавати пакет документів про проведену повірку, заміну чи встановлення лічильника для його подальшого взяття на абонентський облік.
У разі виникнення додаткових питань чи необхідності більш детальної консультації, споживачі можуть скористатися дистанційними каналами комунікації або звернутись до одного із сервісних центрів. Інформація про них розміщена за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/