7 липня 2025
До кінця липня киянам необхідно передати показання квартирних лічильників води
До 31 липня триває період передачі показань вузлів розподільного обліку води (квартирних лічильників). Споживачі, які тимчасово не проживають у помешканні або встановлено бойлер, також мають надавати показання, навіть, якщо вони незмінні.
У разі відсутності даних по квартирним лічильникам холодної та гарячої води, нарахування здійснюватимуться за показаннями будинкових лічильників або, в разі його відсутності, – за нормою споживання послуги.
Передавати показання можете через:
- Особистий кабінет споживача на платформі ЦКС (гаряча та холодна вода);
- Особистий кабінет на сайті «Київтеплоенерго» (гаряча вода);
- Особистий кабінет на сайті «Київводоканал» (холодна вода та водовідведення гарячої води);
- Мобільний додаток «Комуналка»
- При оплаті через банківські та фінансові установи;
- Телефони Call-центру: (044) 247-40-40, (099) 247-40-40 (Vodafone), (096) 247-40-40 ( Kyivstar ), (093)247-40-40 (Lifecell);
- Безкоштовну телефонну лінію: 0-800-404-407 ( з мобільного );
- Чат-бот Viber і Telegram для передачі показань квартирних лічильників;
- Додаткові стаціонарні телефони та скриньки для прийому показань в сервісних центрах.
Якщо показання лічильників не передавались довгий проміжок часу, їх можна відкоригувати за допомогою дистанційних каналів або у сервісних центрах ЦКС.