ЦКС Новини 23 липня 2025
23 липня 2025

Дніпровський сервісний центр з початку року здійснив 15,7 тисяч персональних прийомів для киян, з яких 207 – для військовослужбовців

Новость

     З початку 2025 року до Дніпровського сервісного центру на особистий прийом для отримання консультацій з житлово-комунальних питань звернулись 15 746 споживачів. Серед них 207 військовослужбовців, яким консультації надаються позачергово. Про це повідомляють у Дніпровському районному центрі (РСЦ), що входить до єдиної сервісної мережі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС).

     «За півроку до Дніпровського РСЦ на особистий прийом звернулося 207 військових. В переважній більшості їх запит стосувався перерахунків за житлово-комунальні послуги у зв’язку з відсутністю за місцем реєстрації або  за показаннями квартирних лічильників, які не було змоги передавати через тривалу відсутність власника вдома. Спеціалісти оперативно вносять нові дані в базу та роблять відповідні коригування нарахувань, щоб споживач оплачував винятково спожиті обсяги. Для наших фахівців якісне й оперативне обслуговування є незмінним пріоритетом, особливо, коли мова іде про наших військових – розуміємо наскільки цінний їх час», - розповідає заступник керівника Дніпровського районного сервісного центру Вікторія Радченко.

      Вона підкреслила, що консультації для захисників здійснюються без черги у всіх 12 районних сервісних центрах комунального концерну «Центр комунального сервісу». Працівники намагаються максимально оперативно та кваліфіковано виконати їх запити.

     Як проінформувала Вікторія Радченко, загалом з початку року на особистий прийом звернулося 15 746 споживачів, 17 450 -  дистанційним каналами обслуговування — це найбільша кількість наданих персональних консультацій серед усіх сервісних центрів.

     «Завдяки зручному розташуванню на межі Дніпровського та Деснянського районів до нас звертаються мешканці майже всього лівого берега - Лісового масиву, Рембази та інших мікрорайонів. Наприклад, зараз ми активно надаємо консультації жителям Дарницького району, адже через ворожі обстріли було пошкоджене приміщення  Дарницького районного сервісного центру і прийом громадян там тимчасово не проводять», — пояснила фахівець.

     Інформуємо, що споживачі можуть записатися на особистий прийом через сайт або скористатися живою чергою. Пільгові категорії, до яких належать і військові, обслуговуються позачергово.

     У сервісному центрі наголошують, попри складнощі воєнного стану вони здійснюють безперервний процес консультування та вирішення усіх питань, що стосуються надання житлово-комунальних послуг, тому закликають споживачів не зволікати і звертатися за фаховою допомогою в ЦКС.