Для вирішення житлово-комунальних питань запускаємо канал зв’язку у Telegram
Розширюємо комплекс дистанційних сервісів для киян та запускаємо додатковий канал зв’язку – Telegram. Кияни зможуть отримати консультацію щодо нарахувань, перерахунків та оплати житлово-комунальних послуг.
Все частіше кияни віддають перевагу дистанційному способу вирішення житлово-комунальних питань – через наявні канали обслуговування (телефон, скриньки для прийому звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці).
Telegram дає змогу споживачам дистанційно надати відповідні заяви та документи (фото, скан-копії) щодо повірки чи заміни лічильників, актуалізації нового власника, для підготовки договорів на житлово-комунальні послуги, запросити дублікат рахунку-повідомлення, звернутися за допомогою в оформленні заявки на опломбування, розпломбування, перерахунку за показниками лічильників тощо.
Щоб знайти фахівця ЦКС у Telegram, достатньо в пошуковій стрічці додатку ввести відповідний nickname районного сервісного центру або перейти за посиланням:
- Голосіївський район - @CKS_GOLOS
- Дарницький район - @CKS_DARN
- Деснянський район - @CKS_DESN
- Дніпровський район - @CKS_DNIPR
- Оболонський район - @CKS_OBOLON
- Печерський район - @CKS_PECH
- Подільський район - @CKS_PODIL
- Святошинський район - @CKS_SVIAT
- Солом’янський район - @CKS_SOLOM
- Шевченківський район - @CKS_SHEV