ЦКС Новини 06 липня 2022
6 липня 2022

Для вирішення житлово-комунальних питань запускаємо канал зв’язку у Telegram

Новость

     Розширюємо комплекс дистанційних сервісів для киян та запускаємо додатковий канал зв’язку – Telegram. Кияни зможуть отримати консультацію щодо нарахувань, перерахунків та оплати житлово-комунальних послуг.

     Все частіше кияни віддають перевагу дистанційному способу вирішення житлово-комунальних питань – через наявні канали обслуговування  (телефон, скриньки для прийому звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці).

     Telegram дає змогу споживачам дистанційно надати відповідні заяви та документи (фото, скан-копії) щодо повірки чи заміни лічильників, актуалізації нового власника, для підготовки договорів на житлово-комунальні послуги, запросити дублікат рахунку-повідомлення, звернутися за допомогою в оформленні заявки на опломбування, розпломбування, перерахунку за показниками лічильників тощо.

     Щоб знайти фахівця ЦКС у Telegram, достатньо в пошуковій стрічці додатку ввести відповідний nickname районного сервісного центру або перейти за посиланням: 

  1. Голосіївський район - @CKS_GOLOS
  2. Дарницький район - @CKS_DARN
  3. Деснянський район - @CKS_DESN
  4. Дніпровський район - @CKS_DNIPR
  5. Оболонський район - @CKS_OBOLON
  6. Печерський район - @CKS_PECH
  7. Подільський район - @CKS_PODIL
  8. Святошинський район - @CKS_SVIAT
  9. Солом’янський район - @CKS_SOLOM
  10. Шевченківський район - @CKS_SHEV