1 лютого 2024
Дистанційні канали обслуговування споживачів для вирішення питань щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги
Інформуємо, що електронний сервіс КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) забезпечує споживачам можливість передати ряд документів фахівцям без відвідування районних сервісних центрів, що надає змогу економити час у вирішенні питань щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги.
Здійснити обмін фото/ скан-копіями документів та отримати онлайн консультації у наших фахівців можна за допомогою:
- Telegram – нікнейми районних сервісних центрів тут: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/;
- у месенджері офіційної сторінки ЦКС у Фейсбук: https://www.facebook.com/cks.com.ua;
- Skype – логіни районних сервісних центрів в таблиці за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
Також споживачі можуть дистанційно:
- розрахуватись за спожиті житлово-комунальні послуги та передати показання вузлів розподільного обліку води і тепла (квартирні лічильники) через особистий кабінет споживача https://komunalka.ua/cabinet/objects/;
- оформити відмову від паперового рахунку-повідомлення – в особистому кабінеті у вкладці "налаштування повідомлень": https://komunalka.ua/cabinet/settings/notifications/;
- замовити розпломбування, опломбування квартирних лічильників, контрольне зняття показань лічильників, повідомити про зміну кількості зареєстрованих у квартирі для подальших нарахувань - у розділі «Дистанційне обслуговування»: https://cks.com.ua/remote;
- отримати оперативну консультацію через зворотний зв’язок (https://cks.com.ua/feedback).
Консультацію щодо нарахувань за надані житлово-комунальні послуги можна отримати через Сall-центр ЦКС - (044) 247-40-40 або за телефонами сервісних центрів за посиланням : https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.