ЦКС Новини 12 лютого 2021
12 лютого 2021

Чому необхідно робити повірку лічильників гарячої води, якщо стоїть бойлер?

#ЦКС_відповідає на друге найпоширеніше питання: «Чому необхідно робити повірку лічильників гарячої води, якщо стоїть бойлер?»
 
За показаннями лічильника гарячої води обліковуються послуги гарячого водопостачання та водовідведення. Для отримання коректних нарахувань за ці послуги, необхідно вчасно передавати показання лічильника.
 
Показання можуть прийматися лише, якщо лічильник справний (про що свідчить його повірка), опломбований та прийнятий на абонентський облік.
 
Повіряти лічильники води потрібно раз на 3-4 роки, зважаючи на міжповірочний інтервал, вказаний у паспорті приладу. Це визначено в Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
 
Замовити повірку можна:
2. за телефоном (044) 247-40-40 (прослухавши голосове меню, потрібно натиснути «4» і залишатися на лінії)
 
Після отримання свідоцтва про повірку, у разі задовільного результату, його потрібно надіслати будь-яким зручним способом (https://bit.ly/3rR4IBF). У випадку, якщо лічильник виявився несправним - його слід замінити.