ЦКС Новини 28 листопада 2023
28 листопада 2023

Call-центр ЦКС - ваш порадник та консультант щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги: які питання допоможе вирішити оператор?

Новость

     Шановні споживачі!
     Нагадуємо, що комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) працює як абонентська служба, допомагаючи вирішити питання нарахувань, актуалізації даних, укладання договорів, передачі показань вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників), тощо.

     Зокрема, в Концерні можна отримати консультації та передати показання квартирних лічильників за 10 номерами, серед них: (044) 247-40-40 – телефон call-центру.

     Проконсультуватися з фахівцями за номером call-центру можна з наступних питань:

  • укладення договорів на житлово-комунальні послуги та реструктуризацію (розстрочення) заборгованості відповідно до норм законодавства з виконавцями послуг – КП «Київтеплоенерго», ПрАТ «АК «Київводоканал»,
    КП «Київкомунсервіс», КП Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду 10-ти районів м. Києва» (перелік необхідних документів, спосіб їх передачі, отримання та підписання договору);
  • порядку нарахувань та проведення перерахунків за послуги з постачання гарячої води та постачання теплової енергії, централізованого водопостачання та водовідведення, вивезення побутових відходів, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій/ управління багатоквартирним будинком;
  • оформлення заявок на опломбування та розпломбування, контрольного зняття показань квартирних лічильників, їх повірку або заміну, актуалізації показань для коректного нарахування;
  • отримання інформації про графік роботи сервісних центрів та запис до електронної черги на прийом до фахівця;
  • реєстрації в особистому кабінеті на сайті ЦКС та способів оплати за житлово-комунальні послуги тощо.

     Перелік всіх дистанційних каналів обслуговування, які також допоможуть зв’язатися з фахівцями сервісних центрів за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.

     Звертаємо увагу, що сall-центр ЦКС не є диспетчерською службою виконавців житлово-комунальних послуг, та питання щодо наявності, відсутності, відповідності, якості послуг, усунення аварійних ситуацій не відносяться до компетенції ЦКС. Переконайтеся, що вирішення вашого питання належить саме до повноважень ЦКС, щоб зекономити свій час!

     Щомісяця оператори call-центру консультують десятки тисяч киян і кожна ситуація потребує окремої уваги та підходів!
     Дякуємо, що обираєте наші сервіси!