ЦКС Новини 26 квітня 2022
26 квітня 2022

Безпечно та дистанційно вирішуйте усі питання

Два наші сервісні центри в Дніпровському та Шевченківському районах в квітні відновили роботу (за попереднім записом https://cks.com.ua/equery) для забезпечення вирішення питань, які потребують отримання та підписання оригіналів документів, а саме – укладення договорів на послуги та реструктуризацію заборгованості, видача довідок, звірка оплат за довготривалий проміжок часу. Це вичерпний перелік питань і ми нагадуємо, що безпечно та дистанційно вирішити усі питання та отримати якісну консультацію можна через: 

(044)247-40-40 – сall-центр: для консультацій та передачі показань лічильників
0 800 404 407 – безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників з мобільного
стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services
месенджер у Facebook – для консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами
Skype – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами
сервіс «зворотний зв’язок» – для оперативних консультацій
розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення
особистий кабінет – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників
розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників
електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку