26 квітня 2022
Безпечно та дистанційно вирішуйте усі питання
Два наші сервісні центри в Дніпровському та Шевченківському районах в квітні відновили роботу (за попереднім записом https://cks.com.ua/equery) для забезпечення вирішення питань, які потребують отримання та підписання оригіналів документів, а саме – укладення договорів на послуги та реструктуризацію заборгованості, видача довідок, звірка оплат за довготривалий проміжок часу. Це вичерпний перелік питань і ми нагадуємо, що безпечно та дистанційно вирішити усі питання та отримати якісну консультацію можна через:
• стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services)
• розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення