Андрій Щербина: «Фахівці ЦКС надали понад 12 тисяч Skype- консультацій протягом трьох місяців»
«Центр комунального сервісу» (ЦКС) із 23 березня запровадив Skype-консультування споживачів житлово-комунальних послуг. Протягом трьох місяців дистанційної роботи фахівці надали понад 12 тисяч послуг та консультацій через Skype –зв'язок. Про це заявив генеральний директор «Центру комунального сервісу» Андрій Щербина.
«Онлайн-обслуговування за допомогою Skype-зв’язку – це дієвий спосіб якнайшвидше отримати консультацію, не виходячи з дому. Ресурс дозволяє протягом бесіди долучити усі необхідні додатки для надійного та дистанційного вирішення питання. Загалом, із початку введення протиепідемічних обмежень, 24 фахівці ЦКС за допомогою Skype дистанційно надали 12 тисяч 115 послуг та консультацій» - повідомив Андрій Щербина.
Директор підприємства нагадав, що за допомогою цього сервісу можна здійснити перерахунок, актуалізувати інформацію щодо нового власника квартири, змінити кількість зареєстрованих осіб, відкоригувати загальну або опалювальну площу помешкання, передати показання лічильників, встановити на облік нові лічильники, внести дані щодо повірки чи заміни лічильників води та опалення, дистанційно замовити опломбування, розпломбування та контрольне зняття показань, надати заяву на розшук та перенесення помилково сплачених коштів тощо.
«Розрахуватися ж за спожиті житлово-комунальні послуги можна дистанційно без комісії «карткою киянина», через особистий кабінет на сайті ЦКС та за QR-кодом, що надрукований на рахунку-повідомленні. Зауважу,що пільговий період оплати за комірне триватиме до кінця місяця. Раніше знижка діяла для тих, хто сплачує до 20 числа поточного місяця, у період дії обмежувальних заходів – знижка діє до кінця місяця» - зазначив Андрій Щербина.