15 серпня комунальний концерн «Центр Комунального Сервісу» відзначив другу річницю від дня свого створення
За два роки існування було проведено кропітку роботу заради налагодження обслуговування мешканців у режимі «єдиного вікна». З цією метою було відкрито сервісні центри у всіх районах міста Києва, щоб кожен споживач в зручний для нього час зміг отримати консультацію чи провести звірку з нарахувань. Окрім цього «Центр комунального сервісу» долучився до загальноміських програм, таких як «Турбота», «Енергоефективність 70/30», «Співфінансування ремонтних робіт» та проводить консультації для бажаючих взяти в них участь.
Для тих, хто має необхідність проконсультуватися по телефону для киян працює Call-центр за тел. 247-40-40, де спеціалісти зможуть відповісти на всі Ваші питання, внести показники лічильника та ознайомити з тарифами.
Також варто відзначити здобуття великого досвіду у навчанні киян заради підвищення їх правової обізнаності в сфері житлово-комунального господарства, які проводить Навчальний центр «Платформа комфорту».
КК «Центр комунального сервісу» й надалі працюватиме над тим, щоб забезпечити сервіс мешканцям столиці на гідному рівні.