|
Назва послуги |
Вартість, грн |
Кількість |
До сплати |
|
1. Повірка
|
|
|
1 Повірка лічильника води без демонтажу
|
400 |
|
0,00
|
|
детальніше
Особливість послуги полягає в тому, що лічильник не демонтується, а пломба, встановлена на лічильнику, не знімається.
Тривалість повірки лічильника - 10 хвилин (при вільному доступі).
Для внесення результатів повірки у програмний комплекс виконавців послуг (ПрАТ "АК Київводоканал", КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"), Вам потрібно обов’язково самостійно звертатись до виконавців послуг та надавати відповідні документи для внесення до бази.
Способи отримання результатів повірки:
- особисто в офісі виконавця (безкоштовно)
- в відділенні Нової пошти (за рахунок клієнта)
Послуга з повірки без демонтажу не може бути надана у випадках:
- відсутності централізованого водопостачання
- недостатнього тиску в мережі (слабкий струмінь води з крана)
- порушення герметичності та цілісності приладів обліку води (пітніє скло, всередині пристрою є вода)
- у квартирі є витік води (бачок унітазу постійно тече, капає вода з кранів або змішувача)
- обмежений доступ до приладів обліку
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ ПОВІРКИ:
- Приїзд фахівця для здійснення повірки - до 7-ми днів з моменту замовлення. За 1-2 дня до запланованої дати виходу фахівець зателефонує та погодить з Вами зручний для Вас час та дату візиту.
- Надання результатів повірки (від уповноваженої організації) - до 14-ти днів з дати виконання повірки.
ВАЖЛИВО! Якщо лічильник води не пройшов повірку і виявився непридатним до подальшої експлуатації, Вам необхідно провести заміну непридатного лічильника на новий, щоб уникнути нарахування суми за нормами споживання або за показаннями загальнобудинкового лічильника.
Замовити заміну лічильника можна:
- за номером телефону (044)233-23-04, (073)233-23-04, (095)233-23-04, (096)233-23-04;
- через сайт натисніть тут.
|
|
|
2 Повірка лічильника води без демонтажу (КЛІЄНТ-СЕРВІС)
|
475 |
|
0,00
|
|
детальніше
Особливість послуги полягає в тому, що лічильник не демонтується, а пломба, встановлена на лічильнику, не знімається.
Тривалість повірки лічильника - 10 хвилин (при вільному доступі).
Результати повірки Ви отримаєте в абонентську поштову скриньку (безкоштовно) протягом 45-ти днів з дати проведення повірки.
Інформація про результати повірки вноситься у програмний комплекс виконавців послуг (ПрАТ "АК Київводоканал", КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") протягом місяця від дня проведення повірки.
Вам не потрібно додатково звертатись до відділень виконавців послуг для актуалізації інформації. Ми це зробимо за Вас!
Послуга з повірки без демонтажу не може бути надана у випадках:
- відсутності централізованого водопостачання
- недостатнього тиску в мережі (слабкий струмінь води з крана)
- порушення герметичності та цілісності приладів обліку води (пітніє скло, всередині пристрою є вода)
- у квартирі є витік води (бачок унітазу постійно тече, капає вода з кранів або змішувача)
- обмежений доступ до приладів обліку
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ ПОВІРКИ:
- Приїзд фахівця для здійснення повірки - до 7-ми днів з моменту замовлення. За 1-2 дня до запланованої дати виходу фахівець зателефонує та погодить з Вами зручний для Вас час та дату візиту.
- Внесення інформації у програмний комплекс виконавців послуг (ПрАТ "АК Київводоканал", КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") - до 30-ти днів з дати виконання повірки та оплати заявником замовлення.
- Доставка результатів повірки в абонентську поштову скриньку - до 45-ти днів з дати виконання повірки та оплати заявником замовлення.
ВАЖЛИВО! Якщо лічильник води не пройшов повірку і виявився непридатним до подальшої експлуатації, Вам необхідно провести заміну непридатного лічильника на новий, щоб уникнути нарахування суми за нормами споживання або за показаннями загальнобудинкового лічильника.
Замовити заміну лічильника можна:
- за номером телефону (044)233-23-04, (073)233-23-04, (095)233-23-04, (096)233-23-04;
- через сайт натисніть тут.
|
|
|
4 Повірка лічильника води з демонтажем (КЛІЄНТ-СЕРВІС)
|
550 |
|
0,00
|
|
детальніше
Особливість послуги полягає в тому, що лічильник демонтується, а пломба, встановлена на лічильнику, знімається.
Результати повірки доставляються фахівцем в день здійснення монтажу лічильника після проведення повірки та оплати заявником замовлення.
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ ПОВІРКИ:
- Приїзд фахівця для здійснення робіт з демонтажу лічильника та подальшої проведення повірки - від 1 до 3-х днів з моменту замовлення.
- Здійснення повірки - від 3 до 7-ти днів з моменту демонтажу.
- Надання свідоцтва про проходження повірки (від уповноваженої організації) - до 14-ти днів з моменту виконання повірки.
Ваш лічильник буде опломбовано тимчасовою пломбою для забезпечення підтвердження гарантії на виконану роботу та факту відсутності втручання сторонніх осіб.
Документи щодо Вашого лічильника(ів) будуть передані до комунального концерну «Центр комунального сервісу», згідно яких протягом місяця від дати зазначеної у акті монтажу/встановлення пломб лічильника будуть внесені дані в програмний комплекс ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".
Звертаємо увагу, що за Вашою адресою буде оформлено заявку виконавцю послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") щодо встановлення постійної пломби (відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення).
У разі Вашої відмови від встановлення постійної пломби виконавцем послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") лічильник буде знято з обліку.
Вам не потрібно додатково звертатись до відділень виконавців послуг для актуалізації інформації. Ми це зробимо за Вас!
ВАЖЛИВО! Якщо лічильник води не пройшов повірку і виявився непридатним до подальшої експлуатації, Вам необхідно провести заміну непридатного лічильника на новий, щоб уникнути нарахування суми за нормами споживання або за показаннями загальнобудинкового лічильника.
Замовити заміну лічильника можна:
- за номером телефону (044)233-23-04, (073)233-23-04, (095)233-23-04, (096)233-23-04;
- через сайт натисніть тут.
|
|
|
5 Повірка лічильника води, який вже демонтовано
|
350 |
|
0,00
|
|
детальніше
Особливість послуги полягає в тому, що фахівець приїздить за лічильником, ЯКИЙ ВЖЕ ДЕМОНТОВАНО та забирає його для подальшого проведення повірки.
Після проведення повірки та здійснення оплати замовлення результати повірки та лічильник будуть повернені Вам фахівцем.
Увага!!! Ціна може змінюватися у разі здійснення фахівцем монтажу лічильника після проведення повірки.
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ ПОВІРКИ:
- Приїзд фахівця за демонтованим лічильником для подальшого проведення повірки - від 1 до 3-х днів з моменту замовлення.
- Здійснення повірки - від 3 до 7-ти днів з моменту як фахівець забрав лічильник.
- Надання свідоцтва про проходження повірки (від уповноваженої організації) та повернення лічильника - до 14-ти днів з моменту виконання повірки.
За потребою інформація про результати повірки вноситься у програмний комплекс виконавців послуг (ПрАТ "АК Київводоканал", КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") протягом місяця від дня проведення повірки/монтажу лічильника. Вам не потрібно додатково звертатись до відділень виконавців послуг для актуалізації інформації. Ми це зробимо за Вас!
Замовити наші послуги також можна:
- за номером телефону (044)233-23-04, (073)233-23-04, (095)233-23-04, (096)233-23-04;
- через сайт натисніть тут.
|
|
|
2. Первинне встановлення
|
|
|
Робота майстра (без урахування вартості лічильника та додаткових мареріалів)
|
700 |
|
0,00
|
|
детальніше
Вартість первинного обстеження майстром місця встановлення - 150 грн. (вартість обстеження включено у ціну на встановлення. Окремо сплачується поcлуга лише у випадках відмови клієтна від проведення подальших робіт)
В ціну входить:
Лічильник та додаткові матеріали надає замовник.
У разі виникнення аварійної ситуації, за умови придбання додаткових матеріалів та лічильника Замовником, відповідальність несе Замовник
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ:
- Приїзд фахівця для здійснення робіт - від 1 до 3-х днів з моменту замовлення.
Ваш лічильник буде опломбовано тимчасовою пломбою для забезпечення підтвердження гарантії на виконану роботу та факту відсутності втручання сторонніх осіб.
Документи щодо Вашого лічильника(ів) будуть передані до комунального концерну «Центр комунального сервісу», згідно яких протягом місяця від дати зазначеної у акті монтажу/встановлення пломб лічильника будуть внесені дані в програмний комплекс ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".
Звертаємо увагу, що за Вашою адресою буде оформлено заявку виконавцю послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") щодо встановлення постійної пломби (відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення).
У разі Вашої відмови від встановлення постійної пломби виконавцем послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") лічильник буде знято з обліку.
Вам не потрібно додатково звертатись до відділень виконавців послуг для актуалізації інформації та постановки "нового" лічильника на облік. Ми це зробимо за Вас!
*Ціна може змінюватись в залежності від складності робіт
|
|
|
Робота майстра (з урахуванням вартості додаткових матеріалів без урахування вартості лічильника)
|
1060 |
|
0,00
|
|
детальніше
Вартість первинного обстеження майстром місця встановлення - 150 грн. (вартість обстеження включено у ціну на встановлення. Окремо сплачується поcлуга лише у випадках відмови клієтна від проведення подальших робіт)
В ціну входить:
- робота майстра
- базовий комплект додаткових матеріалів
Базовий комплект додаткових матеріалів:
- кран кульовий посилений
- фільтр грубої очистки
- клапан зворотного ходу
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ :
- Приїзд фахівця для здійснення робіт - від 1 до 3-х днів з моменту замовлення.
Ваш лічильник буде опломбовано тимчасовою пломбою для забезпечення підтвердження гарантії на виконану роботу та факту відсутності втручання сторонніх осіб.
Документи щодо Вашого лічильника(ів) будуть передані до комунального концерну «Центр комунального сервісу», згідно яких протягом місяця від дати зазначеної у акті монтажу/встановлення пломб лічильника будуть внесені дані в програмний комплекс ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".
Звертаємо увагу, що за Вашою адресою буде оформлено заявку виконавцю послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") щодо встановлення постійної пломби (відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення).
У разі Вашої відмови від встановлення постійної пломби виконавцем послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") лічильник буде знято з обліку.
Вам не потрібно додатково звертатись до відділень виконавців послуг для актуалізації інформації та постановки "нового" лічильника на облік. Ми це зробимо за Вас!
*Ціна може змінюватись в залежності від складності робіт
|
|
|
Робота майстра (з урахуванням вартості лічильника (іноземного виробника) без урахування вартості додаткових матеріалів)
|
1240 |
|
0,00
|
|
детальніше
Вартість первинного обстеження майстром місця встановлення - 150 грн. (вартість обстеження включено у ціну на встановлення. Окремо сплачується послуга лише у випадках відмови клієтна від проведення подальших робіт)
В ціну входить:
Вартість БЕЗ додаткових матеріалів (кран кульовий посилений, фільтр грубої очистки, клапан зворотного ходу)
У разі виникнення аварійної ситуації, за умови придбання додаткових матеріалів Замовником, відповідальність несе Замовник
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ :
- Приїзд фахівця для здійснення робіт - від 1 до 3-х днів з моменту замовлення.
Ваш лічильник буде опломбовано тимчасовою пломбою для забезпечення підтвердження гарантії на виконану роботу та факту відсутності втручання сторонніх осіб.
Документи щодо Вашого лічильника(ів) будуть передані до комунального концерну «Центр комунального сервісу», згідно яких протягом місяця від дати зазначеної у акті монтажу/встановлення пломб лічильника будуть внесені дані в програмний комплекс ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".
Звертаємо увагу, що за Вашою адресою буде оформлено заявку виконавцю послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") щодо встановлення постійної пломби (відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення).
У разі Вашої відмови від встановлення постійної пломби виконавцем послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") лічильник буде знято з обліку.
Вам не потрібно додатково звертатись до відділень виконавців послуг для актуалізації інформації та постановки "нового" лічильника на облік. Ми це зробимо за Вас!
*Ціна може змінюватись в залежності від складності робіт
|
|
|
Робота майстра (з урахуванням вартості лічильника (іноземного виробника) та додаткових матеріалів)
|
1600 |
|
0,00
|
|
детальніше
Вартість первинного обстеження майстром місця встановлення - 150 грн. (вартість обстеження включено у ціну на встановлення. Окремо сплачується послуга лише у випадках відмови клієтна від проведення подальших робіт)
В ціну входить:
- робота майстра
- лічильник
- базовий комплект додаткових матеріалів
Базовий комплект додаткових матеріалів:
- кран кульовий посилений
- фільтр грубої очистки
- клапан зворотного ходу
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ :
- Приїзд фахівця для здійснення робіт - від 1 до 3-х днів з моменту замовлення.
Ваш лічильник буде опломбовано тимчасовою пломбою для забезпечення підтвердження гарантії на виконану роботу та факту відсутності втручання сторонніх осіб.
Документи щодо Вашого лічильника(ів) будуть передані до комунального концерну «Центр комунального сервісу», згідно яких протягом місяця від дати зазначеної у акті монтажу/встановлення пломб лічильника будуть внесені дані в програмний комплекс ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".
Звертаємо увагу, що за Вашою адресою буде оформлено заявку виконавцю послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") щодо встановлення постійної пломби (відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення).
У разі Вашої відмови від встановлення постійної пломби виконавцем послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") лічильник буде знято з обліку.
Вам не потрібно додатково звертатись до відділень виконавців послуг для актуалізації інформації та постановки "нового" лічильника на облік. Ми це зробимо за Вас!
*Ціна може змінюватись в залежності від складності робіт
|
|
|
Робота майстра (з урахуванням вартості лічильника (вітчизняного виробника) без урахування вартості додаткових матеріалів)
|
1160 |
|
0,00
|
|
детальніше
Вартість первинного обстеження майстром місця встановлення - 150 грн. (вартість обстеження включено у ціну на встановлення. Окремо сплачується поcлуга лише у випадках відмови клієтна від проведення подальших робіт)
В ціну входить:
Вартість БЕЗ додаткових матеріалів (кран кульовий посилений, фільтр грубої очистки, клапан зворотного ходу)
У разі виникнення аварійної ситуації, за умови придбання додаткових матеріалів Замовником, відповідальність несе Замовник
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ :
- Приїзд фахівця для здійснення робіт - від 1 до 3-х днів з моменту замовлення.
Ваш лічильник буде опломбовано тимчасовою пломбою для забезпечення підтвердження гарантії на виконану роботу та факту відсутності втручання сторонніх осіб.
Документи щодо Вашого лічильника(ів) будуть передані до комунального концерну «Центр комунального сервісу», згідно яких протягом місяця від дати зазначеної у акті монтажу/встановлення пломб лічильника будуть внесені дані в програмний комплекс ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".
Звертаємо увагу, що за Вашою адресою буде оформлено заявку виконавцю послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") щодо встановлення постійної пломби (відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення).
У разі Вашої відмови від встановлення постійної пломби виконавцем послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") лічильник буде знято з обліку.
Вам не потрібно додатково звертатись до відділень виконавців послуг для актуалізації інформації та постановки "нового" лічильника на облік. Ми це зробимо за Вас!
*Ціна може змінюватись в залежності від складності робіт
|
|
|
Робота майстра (з урахуванням вартості лічильника (вітчизняного виробника) та додаткових матеріалів)
|
1520 |
|
0,00
|
|
детальніше
Вартість первинного обстеження майстром місця встановлення - 150 грн. (вартість обстеження включено у ціну на встановлення. Окремо сплачується поcлуга лише у випадках відмови клієтна від проведення подальших робіт)
В ціну входить:
- робота майстра
- лічильник
- базовий комплект додаткових матеріалів
Базовий комплект додаткових матеріалів:
- кран кульовий посилений
- фільтр грубої очистки
- клапан зворотного ходу
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ :
- Приїзд фахівця для здійснення робіт - від 1 до 3-х днів з моменту замовлення.
Ваш лічильник буде опломбовано тимчасовою пломбою для забезпечення підтвердження гарантії на виконану роботу та факту відсутності втручання сторонніх осіб.
Документи щодо Вашого лічильника(ів) будуть передані до комунального концерну «Центр комунального сервісу», згідно яких протягом місяця від дати зазначеної у акті монтажу/встановлення пломб лічильника будуть внесені дані в програмний комплекс ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".
Звертаємо увагу, що за Вашою адресою буде оформлено заявку виконавцю послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") щодо встановлення постійної пломби (відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення).
У разі Вашої відмови від встановлення постійної пломби виконавцем послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") лічильник буде знято з обліку.
Вам не потрібно додатково звертатись до відділень виконавців послуг для актуалізації інформації та постановки "нового" лічильника на облік. Ми це зробимо за Вас!
*Ціна може змінюватись в залежності від складності робіт
|
|
|
3. Заміна
|
|
|
Робота майстра без врахування вартості лічильника води
|
450 |
|
0,00
|
|
детальніше
В ціну входить:
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ :
- Приїзд фахівця для здійснення робіт - від 1 до 3-х днів з моменту замовлення.
Ваш лічильник буде опломбовано тимчасовою пломбою для забезпечення підтвердження гарантії на виконану роботу та факту відсутності втручання сторонніх осіб.
Документи щодо Вашого лічильника(ів) будуть передані до комунального концерну «Центр комунального сервісу», згідно яких протягом місяця від дати зазначеної у акті монтажу/встановлення пломб лічильника будуть внесені дані в програмний комплекс ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".
Звертаємо увагу, що за Вашою адресою буде оформлено заявку виконавцю послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") щодо встановлення постійної пломби (відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення).
У разі Вашої відмови від встановлення постійної пломби виконавцем послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") лічильник буде знято з обліку.
Вам не потрібно додатково звертатись до відділень виконавців послуг для актуалізації інформації та постановки "нового" лічильника на облік. Ми це зробимо за Вас!
|
|
|
Робота майстра з урахуванням вартості лічильника води (іноземного виробника)
|
1100 |
|
0,00
|
|
детальніше
В ціну входить:
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ :
- Приїзд фахівця для здійснення робіт - від 1 до 3-х днів з моменту замовлення.
Ваш лічильник буде опломбовано тимчасовою пломбою для забезпечення підтвердження гарантії на виконану роботу та факту відсутності втручання сторонніх осіб.
Документи щодо Вашого лічильника(ів) будуть передані до комунального концерну «Центр комунального сервісу», згідно яких протягом місяця від дати зазначеної у акті монтажу/встановлення пломб лічильника будуть внесені дані в програмний комплекс ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".
Звертаємо увагу, що за Вашою адресою буде оформлено заявку виконавцю послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") щодо встановлення постійної пломби (відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення).
У разі Вашої відмови від встановлення постійної пломби виконавцем послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") лічильник буде знято з обліку.
Вам не потрібно додатково звертатись до відділень виконавців послуг для актуалізації інформації та постановки "нового" лічильника на облік. Ми це зробимо за Вас!
|
|
|
Робота майстра з урахуванням вартості лічильника води (вітчизняного виробника)
|
900 |
|
0,00
|
|
детальніше
В ціну входить:
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ :
- Приїзд фахівця для здійснення робіт - від 1 до 3-х днів з моменту замовлення.
Ваш лічильник буде опломбовано тимчасовою пломбою для забезпечення підтвердження гарантії на виконану роботу та факту відсутності втручання сторонніх осіб.
Документи щодо Вашого лічильника(ів) будуть передані до комунального концерну «Центр комунального сервісу», згідно яких протягом місяця від дати зазначеної у акті монтажу/встановлення пломб лічильника будуть внесені дані в програмний комплекс ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".
Звертаємо увагу, що за Вашою адресою буде оформлено заявку виконавцю послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/ КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") щодо встановлення постійної пломби (відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення).
У разі Вашої відмови від встановлення постійної пломби виконавцем послуг (ПрАТ "АК Київводоканал"/КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО") лічильник буде знято з обліку.
Вам не потрібно додатково звертатись до відділень виконавців послуг для актуалізації інформації та постановки "нового" лічильника на облік. Ми це зробимо за Вас!
|
|